Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال لبنان در بازی پایانی خود در دور رفت مرحله گروهی انتخابی جام جهانی پنج شنبه هفته آینده به مصاف ایران خواهد رفت. این دیدار در ورزشگاه صیدا و به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد. لبنانی ها امید زیادی دارند تا موافقت فیفا را برای حضور هواداران در این بازی جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Ibci، هشام حیدر رییس فدراسیون فوتبال لبنان گفت: هم فیفا و هم AFC در ابتدا اصرار داشتند که بازی در زمین بی طرف برگزار شود اما توانستیم آنها را متقاعد کنیم که می توانیم میزبان بازی های خانگی خود باشیم و خوشبختانه توانستیم میزبانی را بگیریم و دو دیدار بعدی برابر ایران و امارات به میزبانی ما برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: نظر AFC و فیفا این است که بازی برابر ایران و امارات بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما دولت ما تضمین داده که می تواند امنیت هواداران را تامین کند. منتظر موافقت AFC و فیفا هستیم و امیدواریم که این دو بازی با حضور هواداران برگزار شود.

تیم ملی فوتبال لبنان فراتر از انتظار ظاهر شده و توانسته در ۴ بازی قبلی خود ۵ امتیاز کسب کند تا در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد.

پربیننده ترین بوکسور ایرانی به آلمان پناهنده شد تماس تلفنی یورگن کلوپ با بازیکن سابق تیم ملی و استقلال کمتر از ۷۲ساعت تا حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا؟! عابدزاده نامزد بهترین دروازه بان جهان شد کریمی: اگر استقلال ژستد را گرفته باشد تیم‌ فوق العاده‌ ای می‌ شود/ قرار بود پنجره‌ مان باز شود اما نشد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ای اف سی فوتبال لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس