Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@22:30:58 GMT

هر شهروند یک سفیر محیط‌زیست باشد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۲۲۷۲

هر شهروند یک سفیر محیط‌زیست باشد

بیگی که از سال‌ها پیش به‌عنوان شهروند نمونه و دوستدار محیط‌زیست در محله ابوذر فعالیت می‌کند، از شروع ویروس کرونا فعالیت خود را به شکل دیگری ادامه داده‌است. او می‌گوید: «هر شهروندی می‌تواند به نوعی حامی و سفیر محیط‌زیست باشد و از رسیدگی به باغچه کوچکی که در کوچه‌ها وجود دارد تا نگهداری و پرورش گل و گیاه در بالکن‌های منازل و پشت‌بام می‌تواند محیط‌زیست را از نابودی نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همه شهروندان توصیه می‌کنم برای حفاظت از محیط‌زیست سبک زندگی خود را تغییر دهند. حتی با انجام ساده‌ترین کار ممکن که خرید نان است می‌توانند حامی محیط‌زیست باشند.» او این روزها بیش از گذشته با مسائل زیست‌محیطی در ارتباط است و مجموعه‌ای را تشکیل داده که با تولید «ست نان»، شهروندان از استفاده از نایلون‌های پلاستیکی بی‌نیاز می‌شوند. بیگی ادامه می‌دهد: «تولید «ست نان» در نوع خود انقلابی برای استفاده نکردن از نایلون‌های پلاستیکی و وارد نکردن آنها به چرخه محیط‌زیست است.

ما تلاش کردیم در تولید ست نان شهروندان از مبدأ نانوایی تا مقصد خانه هیچ نایلونی استفاده نکنند و با استفاده از پارچه‌های ایرانی ست‌های نان را تولید کرده‌ایم که به نوعی حمایت از تولید داخلی نیز است. هر شهروندی می‌تواند خود یک سفیر محیط‌زیست در محله و منزلش باشد.»

کد خبر 633877 برچسب‌ها پسماند همشهری محله محیط زیست سبز كرونا در ايران منطقه ۱۵ نان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پسماند همشهری محله محیط زیست سبز كرونا در ايران منطقه ۱۵ نان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، توقف کامیونهای حامل سوخت در حاشیه خیابانهای پلدشت و آلودگی ناشی از نشت گازوئیل موضوع ارسالی از شهروند خبرنگارماست.

صدای شهروند و پاسخ شهردار پلدشت را در این زمینه بشنوید.

دیگر خبرها

  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز