Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:12:43 GMT

شنیدن صدای «قاب عکس کهنه»/ نه تکرار می‌شوم و نه تمام!

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۲۳۷۱

شنیدن صدای «قاب عکس کهنه»/ نه تکرار می‌شوم و نه تمام!

به گزارش خبرنگار مهر، «آلبوم قاب عکس کهنه» به آهنگسازی بهنام ارجمندی و خوانندگی علیرضا وکیلی‌منش با اشعاری از مصطفی طالبی و هوشنگ ابتهاج پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«رخ تو» با شعر مصطفی طالبی، «آواز نگاه» با شعر هوشنگ ابتهاج، «سایه» با شعر مصطفی طالبی، «رهایی»، «قاب عکس کهنه» با شعر مصطفی طالبی، «آن من»، «تبسم» با شعر مصطفی طالبی، «ما خزانه ایم» با شعر مصطفی طالبی، «پرستوهای شاد» با شعر مصطفی طالبی آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح این اثر آمده است: انتشار بخشی از اشعار سحرآمیز دردانه‌ای که در اوج بی نیازی، چشمه خروشان اندیشه ناب بود و آفتاب درخشان عشق در کیش مهر، کاری است مانا که به سعی دوست همدل و هنرمندش بهنام ارجمندی در قالب اثر موسیقایی حاضر متجلی شده است.

مصطفی طالبی بزرگ مردی که دانش آموخته فلسفه، تفکر خلاق، مطالعه و پژوهش خستگی ناپذیر خود بود، در شعر، موسیقی اندیشه و اخلاق مرزهایی را در نوردید که همگان در عین شگفتی، مجذوب و شیدای خود می‌کرد.

جادوی کلامش در قالب اشعار و جملات ماندگار به سان نسیمی دل‌انگیز، نوازشگر روان است و جان‌های تشنه را به سخاوت سیراب می‌کند. آن عزیز ناباورانه در پاییز ۱۳۹۶ در جان دوستدارانش هبوط کرد. یادش در دل عاشقانش همیشه در فزون باد.

چه زیبا گفت: «نه تکرار می‌شوم و نه تمام»

مصطفی طالبی شاعر بیجاری که در این سال‌ها تمایلی چندانی برای انتشار اشعارش نداشته درباره این آثار نوشته است: واژه هاب استفاده شده در این نوشته‌ها، فارغ از بار معنای برای تحریر دلنشین آوایی، تعبیه شده‌اند. به شرطی که تحریر، تقریر را لگد مال نکند.

بهنام ارجمندی آهنگساز و نوازنده عود و سه تار، علیرضا وکیلی منش خواننده، علیرضا دریایی نوازنده کمانچه و ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل، حمید قنبری نوازنده تمبک و بندیر گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

آلبوم «قاب عکس کهنه» با مجوز شماره ۱۳۹۸-۴۷۵۱ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۲۶۴۲۲ کتابخانه ملی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

کد خبر 5339099 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه تئاتر ایران نقاشی سریال ایرانی فیلم سینمایی موزه هنرهای معاصر تهران ایران درودی حضور هنر ایران در جهان کارگردان تئاتر شبکه پنج سیما انیمیشن جشنواره فیلم فجر شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این پایگاه سلامت در زمینی به مساحت ۳۴۵ متر مربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله ناسارو اسفنجان در مدت ۱۸ ماه ساخته خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان