Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:22:03 GMT

مدیر صنعتی حامی فوتبال در راه معاونت وزارت صمت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۲۵۱۹

مدیر صنعتی حامی فوتبال در راه معاونت وزارت صمت

یکی از مدیران سرشناس صنعت کشور که در اغلب مجموعه‌هایی که مسوولیت داشته، حمایت ویژه ای از ورزش و تیم‌های فوتبال داشته است، گزینه جدی معاونت معادن وزارت صمت است.   به گزارش تابناک، گمانه زنی متعددی برای تصدی مسئولیت در حوزه صنعت و وزارت صمت مطرح است و در روزهای اخیر، نام امیر حسین نادری برای تصدی سمت معاونت امور معدن و صنایع معدنی و محمد محياپور برای سمت مدیرعاملی شرکت گل گهر بر سر زبان ها افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نادری بخش عمده فعالیت خود را در حوزه صنعت فولاد گذرانده و عضویت در هیات مدیره شرکت های فولادی فولاد مبارکه، ذوب آهن، فولاد هرمزگان و فولاد خراسان را در کارنامه خود دارد و بیش از یک دهه در سمت معاونت امور مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه مشغول به فعالیت بوده و پس ازآن به سمت مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران منصوب شد.

در دوران فعالیت مدیریتی نادری، تیم‌های سپاهان ، ذوب آهن و گل گهر به عنوان تیم‌های صنعتی قدرتمند ظاهر شدند و با تقویت خود جزو مدعیان حتی در سطح لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفتند.

او هم اکنون در سمت مدیریت عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مشغول به کار است.

محمد محیاپور نیز از افرادی است که در روزهای اخیر نام وی برای انتصاب مدیریت عاملی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شنیده می شود، سوابق وی در مسئولیت هایی در رده های پایین تر شرکت گل گهر بوده ودر حال حاضر وی مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر مشغول کار است.

تیم فوتبال گل‌گهر با جذب نفرات تراز اول لیگ، در فصل جاری یکی از مدعیان لیگ برتر است و شش امتیاز از دو مسابقه ابتدای فصل کسب کرده است.
به نوشته عصر تحلیل، رایزنی های زیادی در ماه های اخیر برای انتصاب نادری به مدیریت عاملی شرکت فولاد مبارکه صورت گرفت که درنهایت این رایزنی ها ناکام ماند، شنیده ها حاکی از این است که رایزنی های دیگری برای تصدی مدیرعاملی ذوب آهن اصفهان توسط ایشان از سوی برخی افراد آغاز شده است.
همچنین گمانه زنی هایی برای انتصاب وی به سمت معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت مطرح شده که البته بخش عمده مسئولیت های وی در حوزه فولاد بوده است.
به احتمال قوی در ابتدای هفته جاری، تکلیف بخشی از این سمت ها مشخص می شود

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول حمله سایبری کارت اعتباری یارانه طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن امیرحسین نادری صنعت فولاد وزارت صنعت گمانه زنی ربیع الاول حمله سایبری کارت اعتباری یارانه طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن وزارت صمت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد؛ در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روزهای اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز