Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین استقلال معتقد است آبی ها با توجه به تغییراتی که داشتند، نیاز به زمان دارند

صمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال درباره شرایط آبی های پایتخت پیش از بازی تراکتور صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، صمد مرفاوی در مورد برتری تیم استقلال در هفته دوم مقابل ذوب آهن به ایلنا گفت:

کسب پیروزی خوشحال کننده است و باید به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران انتظار دارند که تیم عملکرد خوبی داشته باشد و کسب پیروزی در هر بازی می تواند تا بازی بعدی احوالات خیلی‌ها را شاد کند.

مرفاوی ادامه داد:

بازی با ذوب آهن بسیار پرفشار و سخت بود. انتظار می‌رفت که اینطور باشد و درحالی که آنها سعی داشتند تا خط حمله را مهار کنند ولی دیدیم که یامگا خوب  همه را غافلگیر کرد.

سرمربی سابق استقلال درمورد عملکرد کوین یامگا برابر ذوب آهن گفت:

بازیکن با کیفیت در کوچکترین موقعیت‌ها هم خودش را نشان می‌دهد. عملکرد او در بازی اول خوب بود اما کار او اینطور سخت شد چون حالا هواداران انتظار دارند که همیشه روی فرم باشد که امیدوارم همینطور هم او را همیشه درخشان ببینیم.

او در مورد سبک بازی استقلال عنوان کرد:

در هفته‌های اول نباید انتظار داشت که تیم در اوج آمادگی باشد چون تیم دچار تغییراتی شد و زمان لازم است که به هماهنگی جامع برسند ولی کسب امتیازات خیلی حساس است که خوشبختانه تیم در دو بازی اینطور عمل کرده است. برای بازی با تراکتور هم امیدوارم چنین نتیجه ای حاصل شود.

مرفاوی درمورد بازی حساس مقابل تراکتور گفت:

تراکتور همیشه حریف سختی برای استقلال بوده و سخت‌تر از بازی قبلی این مسابقه با تیم فیروز کریمی خواهد بود. تراکتور هر سال سعی می‌کند که مدعی ظاهر شود و به همین دلیل آنها هم در هفته‌های ابتدایی تلاش می‌کنند امتیاز از دست ندهند. امیدوارم تیم در این مسابقه نسبت به بازی گذشته با برنامه بیشتر عمل کند تا بتواند سه امتیاز دیگری را کسب کند و روحیه قوی‌ای داشته باشد.

او همینطور درمورد تبلیغات محیطی عنوان کرد:

بالاخره این حق باشگاه‌هاست. باشگاه‌ها نیاز دارند در شرایط سخت اقتصادی حداقل از این مسأله بهره ببرند و امیدوارم که تصمیم جدی‌‌ای در این باره گرفته شود تا باشگاه‌ها هم سود خوبی برای درآمدزایی از این راه داشته باشند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا / سپاهان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان نام اصلی پرسپولیس، پرسه پولیس بود 0 گل و 0 پاس گل در 5 بازی؛ بدترین شروع دوران حرفه ای لیونل مسی در رقابت های لیگ پست رونالدو در مورد دو قلوهای جدید خود، رکورد تعداد لایک در اینستاگرام را شکست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

 

 

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)