Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@10:24:08 GMT

۴ شکارچی غیرمجازدردام پلیس بستک افتادند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۲۵۸۱

۴ شکارچی غیرمجازدردام پلیس بستک افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جواد میرشکار صبح امروز اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور شکارچیان غیر مجاز در مناطق حافظت شده کوه های اطراف منطقه فاریاب این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند. 

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی با همکاری عوامل محیط بانی این شهرستان جهت بررسی دقیق موضوع و دستگیری شکارچیان به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان بستک اذعان کرد: شکارچیان به محض رویت پلیس اقدام به فرارکرده که مأموران در یک عملیات ضربتی وسریع 4 شکارچی غیرمجاز را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه از متهمان دستگیر شده یک رأس لاشه شکار شده به همراه 3 قبضه اسلحه شکاری و تعدادی فشنگ  غیرمجاز کشف شد، اظهار داشت: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی بستک دستگیری شکارچی غیرمجاز هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090918

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان