Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرنگار آمریکایی به روند اجرای اعدام با تزریق مواد کشنده در زندان اوکلاهاما پرداخته است.

خبرگزاری میزان - ایالت اوکلاهامای آمریکا سومین اعدام متوالی خود را پس از ۵ سال تعلیق، انجام داد؛ البته با بروز مشکلات در روند اجرای اعدام.

به گزارش پایگاه «نیوز»، شاهدان می‎گویند گه «جان ماریون گرانت»، پس از تزریق کشنده دچار تشنج شده و سپس جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شان مورفی»، یک خبرنگار که شاهد روند این اعدام بوده، می‎گوید که «گرانت» تقریبا بلافاصله پس از تزریق، چندین تشنج کامل بدن را تجربه کرد.

به گفته وی، «گرانت چند دقیقه به نفس کشیدن ادامه داد و طی آن تشنج‌های بیشتری را تجربه کرد و پیش از اینکه تیم اعدام بررسی هوشیاری را انجام دهد، دوباره بدحال شد.»

بیشتر بخوانید: اعدام با تزریق کُشنده در ایالت اوکلاهمای آمریکا از سر گرفته شد اعدام افراد دارای معلولیت ذهنی در آمریکا با شیوه‌های گوناگون

وی ادامه داد «گرانت در ساعت ۴:۱۵ بعد از ظهر روز پنج شنبه_به وقت محلی_ از سوی تیم پزشکی بیهوش شد و در ساعت ۴:۱۶ دور دوم دارو به او تزریق شد و سپس تنفس گرانت در ساعت ۴:۱۷ بعد از ظهر قطع شد؛ اداره زندان‌های اوکلاهاما در ساعت ۴:۲۱ بعد از ظهر، اعدام را ثبت کرد.»

اداره زندان‎های اوکلاهاما پیشتر اعلام کرده بود که اجرای احکام اعدام را از سر می‌گیرد.

مرکز اطلاع رسانی مجازات اعدام در آمریکا، می‎گوید در حال حاضر ۴۴ زندانی در اوکلاهاما در انتظار مجازات اعدام هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن حقوق بشر ساعت ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: امروز دست‌کم در ۳۰ دانشگاه آمریکا با تجمع مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی و فاجعه رژیم کودک‌کش برخورد نظامی می‌شود، اما هنوز ما جهان سومیم و ایالات متحده مدافع آزادی بیان و حقوق بشر در سازمان ملل!

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی در کنشگری خود در پیام‌رسان ایتا نوشت:

"سال ۸۸ در دانشگاه علی‌رغم همه ساختارشکنی‌ها و دیکتاتوری تمامیت‌خواهان علیه بالاترین مشارکت سیاسی مردم اما نه درخواستی بود و نه ما به عنوان فعال دانشجویی موافق حضور نظامی و انتظامی در دانشگاه بودیم.

این اتفاق هرگز رقم نخورد، اما امروز دست‌کم در ۳۰ دانشگاه آمریکا با تجمع مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی و فاجعه رژیم کودک‌کش برخورد نظامی می‌شود.

تجمع ممنوع است

حمایت جرم‌انگاری می‌شود

تیک تاک فیلتر می‌شود

استاد و دانشجو بازداشت می‌شوند

اما هنوز ما جهان سومیم و ایالات متحده مدافع آزادی بیان و حقوق بشر در سازمان ملل!

روشنفکران، بازیگران، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای ایران قرار نیست امروز به رسم ادب پاسخ همدردی و مداخله آنجلینا جولیا در حوادث ایران را بدهند؟

واقعاً این سکوت معنادار و ندیدن این همه تناقض، مضحک نیست؟

کد خبر 748390

دیگر خبرها

  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است