Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی وضعیت راه‌های کشور نشان می‌دهد تردد در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل  ۰.۸ درصد کاهش داشته است. خبرگزاری میزان - بررسی وضعیت راه‌های کشور نشان می‌دهد، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۲۱ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۳ درصد،  اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

محور‌های دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

بررسی آخرین وضعیت راه‌های شمالی حاکی از آن است که آزادراه تهران - شمال (قطعه یک - مسیر رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است.

لازم به ذکر است که در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

ضمناً محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

لازم به ذکر است که در محور‌های آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و محور شهریار – تهران محدوده شهر قدس ترافیک سنگین مشاهده شده است.
ضمناً محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین محور‌های شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود محور‌های دارای انسداد فصلی هستند.

در حال حاضر محور‌های شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر از جمله محور‌های مسدود شریانی هستند.

همچنین محور‌های رباط پشت بادام – بیاضه و رویان - بلده مسدود غیرشریانی هستند.     بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت راه‌های پرتردد ۷ آبان/ افزایش ۳.۶ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری

 

انتهای پیام/

  برچسب ها: اخبار اقتصادی راهداری کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راهداری کشور محور های برون شهری آزادراه قزوین وضعیت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور کاهش میزان بارندگی کشور نسبت به شرایط نرمال را ۷ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: با وجود این اینکه بارش کشور به شرایط نرمال نزدیک شده است، اما آثار خشکسالی سال‌های گذشته در رواناب‌ها و جریان رودخانه‌ها محسوس بوده و با کاهش در آورد رودخانه‌ها روبرو هستیم.

وی با اشاره به کاهش جدی بارش در استان‌های بوشهر، فارس، خراسان رضوی، قزوین و تهران و تأثیر آن بر حجم مخازن سدهای موجود در این استان‌ها، درصد پرشدگی سدهای تأمین‌کننده آب شرب پایتخت را ۲۴ درصد عنوان و خاطرنشان کرد: حجم مخازن سدهای تهران تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده است که نشانگر ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.

قاسم‌زاده توجه به مدیریت مصرف از سوی همه بخش‌ها را ضروری دانست و تأکید کرد: هرچند که در انتظار بارش‌های خوب دیگری در هفته جاری در برخی نقاط کشور هستیم اما با توجه به جدی بودن تبعات تغییرات اقلیم که گرم شدن هوا را شدت بخشیده و می‌تواند تهدیدی برای منابع آبی باشد، لازم است هموطنان عزیز در کشورِ خشک و نیمه خشک ایران، همواره توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف آب داشته باشند تا فصل گرم سال را با اطمینان خاطر پشت سر بگذاریم.

کد خبر 6092914 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز