Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:17:45 GMT

کار دشوار شهداب یزد برای حفظ صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۳۴۳۲

کار دشوار شهداب یزد برای حفظ صدرنشینی

شهداب یزد و هراز آمل در یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم لیگ برتر والیبال به مصاف هم می روند. 

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم لیگ برتر والیبال فردا با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و 5 تیمی که دو برد کسب کرده اند، به دنبال صدرنشینی و حفظ روند پیروزی های خود هستند.


در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته، شهداب یزد در آمل میهمان لبنیات هراز آمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم درحالی به مصاف هم می‌روند که یزدی‌ها با کسب دو برد مقابل شهرداری گنبد و شهرداری ورامین آن هم بدون ست باخته، 6 امتیازی شدند و به صدر جدول رسیدند.


شاگردان محمد عمده‌غیاثی این هفته نیز قصد دارند با کسب سومین پیروزی، جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند. در طرف مقابل تیم لبنیات هراز آمل که با دو برد، پنج امتیاز و 2 ست باخته در رتبه چهارم ایستاده، مقابل حریف قدرش انگیزه زیادی برای پیروزی در بازی خانگی و ارتقای جایگاه دارد.


فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهرداری ارومیه به‌عنوان تیم‌های دوم و سوم جدول، این هفته در خانه به ترتیب مقابل شهرداری گنبد (تیم سیزدهم) و هورسان رامسر (تیم دوازدهم) بازی دارند؛ آن هم در شرایطی که هر دو تیم دو برد، 6 امتیاز و یک ست باخته در کارنامه دارند و اصفهانی‌ها فقط به دلیل داشتن مجموع پوئن بیشتر، یک رده بالاتر از شهرداری ارومیه ایستاده‌اند. بنابراین نتایج دیدارهای این دو تیم مقابل حریفان در هفته سوم، در تعیین تیم دوم جدول رده‌بندی نقش موثری خواهد داشت.


مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سیرجان در اولین میزبانی خود در لیگ 1400، پذیرای مس رفسنجان خواهد بود؛ تیمی که در هفته دوم رقابت‌ها با پیروزی سه امتیازی، حریفش آذرباتری ارومیه را غافلگیر کرد تا علاوه بر صعود چشمگیر از رتبه سیزدهم به جایگاه ششم جدول، خط و نشان معناداری برای حریفان بکشد. فولاد سیرجان ایرانیان مدعی قهرمانی اما در اولین میزبانی رسمی‌اش در لیگ برتر 1400 هدفی جز پیروزی و استفاده بهینه از امتیاز میزبانی و فاصله گرفتن از جایگاه پنجمی را دنبال نخواهد کرد.


خانه والیبال تهران این هفته میزبان رقابت جذاب تیم‌های میان جدولی است. نارنجی‌پوشان سایپا و شهرداری ورامین در شرایط یکسانی به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم، یک برد، دو امتیاز و 5 ست باخته دارند. با این تفاوت که شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا یک رده بالاتر از حریف و در رتبه هشتم ایستاده‌اند. با این حساب کوچکترین اشتباه برای سایپا حکم از دست رفتن رتبه هشتمی و برای ورامینی‌ها حکم ارتقای جایگاه را دارد.
در قعر جدول اما دو تیم راه‌یاب ملل مریوان و پاس گرگان که تاکنون موفق به کسب پیروزی در این دوره از رقابت‌ها نشده‌اند، این فرصت را دارند تا اولین بردشان را جشن بگیرند.

 

برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است: 

*ارومیه؛ سالن 6 هزارنفری غدیر، ساعت 15
آذرباتری ارومیه – پیکان

*سیرجان؛ مجموعه ورزشی شهید سلیمانی، ساعت 16
فولاد سیرجان ایرانیان – مس رفسنجان
 
*مریوان؛ سالن 12 هزارنفری زاگرس، ساعت 16
راه‌یاب ملل مریوان – پاس گرگان

* آمل؛ سالن پیامبر اعظم(ص)، ساعت 16
لبنیات هراز آمل – شهداب یزد

* تهران، خانه والیبال، ساعت 16
سایپا – شهرداری ورامین 

* اصفهان؛ سالن نقش جهان، ساعت 17
فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری گنبد


* ارومیه؛ سالن 6 هزارنفری غدیر، ساعت 18
شهرداری ارومیه – هورسان رامسر

والیبال لیگ برتر والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال ایران لیگ برتر والیبال شهداب یزد هراز آمل ست باخته هفته سوم ساعت 16 دو تیم دو برد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران