Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:31:44 GMT

هشت هزار مشترک دهلرانی در معرض قطعی گاز هستند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۳۴۶۷

هشت هزار مشترک دهلرانی در معرض قطعی گاز هستند

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز شنبه در نشست ستاد بحران دهلران اظهار داشت: با توجه به ضرورت تعمیر خط انتقال گاز از استان خوزستان به دهلران نشست ستاد بحران تشکیل شده است.

وی افزود: ممکن است کار تعمیر خطوط انتقال سه روز طول بکشد لذا در این مدت نیاز است آمادگی لازم را داشته باشیم.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: تمهیدات لازم در شهر دهلران و مناطقی که گاز قطع می شود، اندیشیده شده  و واحدهای خبازی با ظرفیت کامل کار می کنند ، چند واحد خبازی دیگر نیز با سوخت جایگزین برای پخت نان تدارک دیده شده و از مردم می خواهیم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری بر ضرورت کنترل بازار تاکید کرد و گفت: رصد بازار با گشت های مشترک بصورت ویژه در این ایام انجام می شود ، امیدواریم مردم و دستگاه های مرتبط برای عبور هرچه سریع تر از این مشکل نهایت همکاری را داشته باشند تا عمیر شبکه انتقال در سریع ترین زمان ممکن انجام شد.

وی یادآور شد: سوخت جایگزین برای واحدهای خبازی و مرغداری های زیر بار نیز تدارک دیده شده تا مشکلات جدی برای آنها بوجود نیاید.

فرماندار ویژه دهلران اضافه کرد: ۸ هزار مشترک در شهر دهلران و بخش مرکزی و بخش موسیان در معرض قطعی گاز هستند.

عسگری همچنین بر ضرورت پیگیری و تکمیل واریانت کارخانه گچ و تکمیل و حذف نقاط حادثه خیز قبل از روستای بیشه دراز و پیمان سپاری واریانت نصریان تاکید کرد و گفت: شانه سازی جاده ها بویژه در دشت عباس مدنظر باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران خواستار بازدید از تاسیسات گرمایشی مدارس و استانداردسازی آنها شد و افزود: اداره برق هم با شست و شوی ترانس ها تدابیر لازم با توجه به فصل سرما را در دستور کار قرار دهد.

برچسب‌ها ایلام دهلران گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام دهلران گاز ایلام دهلران گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نشست های هماهنگی برنامه های دهه کرامت، تاکید کرد: برگزاری برنامه های شاد و مفرح همراه با نشاط اجتماعی در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران مراسم دهه کرامت قرار گیرد.

وی به آثار تبیینی و تربیتی و معنوی برنامه های دهه کرامت بر روی نسل جوان و آتیه ساز ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: همایش ویژه دختران در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت برگزار شود.

امام جمعه سمنان همچنین خواستار تبیین حجاب و عفاف و سیره حضرت معصومه (س) برای دختران شد و تاکید کرد: از فرصت برنامه های دهه کرامت برای ترویج فرهنگ حجاب و الگو سازی برای دختران استان بهره گیری شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه ابراز رضایت مردم از اجرای طرح نور در جامعه بسیار ارزشمند است، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی است تا مردم ما بتوانند حمایت خودشان را از اجرای طرح نور اعلام دارند.

وی دهه کرامت را زمان خوبی برای بزرگداشت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به خصوص بین نسل جوان دانست و تاکید کرد: تبیین اهمیت حجاب و عفاف محور برنامه های دهه کرامت به خصوص برای نسل آینده ساز استان سمنان باشد.

کد خبر 6092817

دیگر خبرها

  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی