Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم مجیدی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازگشت به چمن سبز پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مصدومیت اظهار داشت: خداراشکر بعد از مصدومیت سختی که برایم پیش آمد، توانستم با تلاش کادر پزشکی تیم و عمل جراحی خوبی که انجام دادم، بعد از ۵ماه مقابل فولادخوزستان بازی کنم. از این اتفاق خیلی خوشحالم و امیدوارم در ادامه فصل هم بتوانم بیشتر به تیمم کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان آلومینیوم اراک در خصوص شرایط این تیم در فصل جدید، گفت: تیم ما امسال دوباره از مدیریت تا سطوح دیگر دچار تغییرات شد. با حضور حمید محرابی به عنوان مدیرعامل و همچنین هیات مدیره خوبمان، رسول خطیبی سرمربی شد که بهترین گزینه بود. با آمدن او تیم خیلی زود جمع شد. تیم خوبی هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. در بازی با فولاد هم این را نشان دادیم و امیدوارم در ادامه بازی‌های این فصل نیز همین روند را در پیش بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا برخلاف آنچه که سال گذشته رخ داد و تیم از کسب سهمیه آسیایی دور شد، در فصل جاری می‌توان انتظار این مورد را از آلومینیوم اراک داشت، عنوان کرد: تیم‌های که در لیگ برتر تازه‌وارد هستند، دو سه سالی تلاش می‌کنند تا به ثبات برسند و ماندگار شوند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. هدف اول ما این است که نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری کسب کنیم. نیم‌نگاهی هم به رتبه‌های بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داریم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مدافع آلومینیوم در مورد جذب مهره‌های جدید این تیم گفت: بازیکنان جوان و خوبی جذب شدند. در کنار بازیکنان با تجربه ترکیب خوبی به وجود آمده است. با شناختی که از رسول خطیبی دارم مطمئنم می‌تواند اتفاقات خیلی خوبی را رقم بزند. مثل فصل گذشته که شگفتی ساز لیگ در نیم‌فصل اول شدیم، امیدوارم امسال هم این روند را در پیش بگیریم.

مجیدی در مورد بازی خانگی روز دوشنبه با پرسپولیس در چارچوب هفته سوم، اظهار داشت: قرعه ما در ابتدای فصل به نوعی سخت است اما از یک نظر هم خوب است چون در بازی با تیم‌های بزرگ، بازیکنان با انگیزه خاصی به زمین می‌روند. پرسپولیس از تیم‌های خوب کشور است و در چندسال گذشته قهرمان لیگ شده، انگیزه زیادی برای این بازی داریم. همانطور که فصل گذشته تنها باخت پرسپولیس مقابل ما بود تمام تلاشمان را می‌کنیم که همان اتفاق را رقم بزنیم. با اینحال بازی خیلی سختی است و امیدوارم تماشاگران و هواداران از دیدن آن لذت ببرند.

وی در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ عنوان کرد: ما هنوز با فوتبال حرفه‌ای که در کشورهای دیگر اجرا می ‌شود خیلی فاصله داریم ولی امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات زمین، VAR و… حل شوند تا لیگ ما زودتر حرفه‌ای شود و اتفاق بدی برای آن نیفتد. امیدوارم امسال لیگ خیلی پویایی را داشته باشیم و بتوانیم بازیکنان خیلی خوبی را به تیم ملی معرفی کنیم. حس من می‌گوید امسال لیگ خیلی خوبی نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

کاپیتان آلومینیوم تصریح کرد: از هوادارانمان می‌خواهم مانند گذشته از ما حمایت کنند. این تیم بعد از حدود ۱۸ سال به لیگ برتر رسیده اما تماشاگران هنوز نتوانسته‌اند به ورزشگاه بیایند. امیدوارم کرونا هرچه زودتر از بین برود تا بتوانیم هواداران را کنار خودمان ببینیم و با بازی خوب در زمین باعث خوشحالی آن‌ها شویم.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229598 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم
  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم