Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امام‌ جمعه‌بابل، رییس‌جمهور با حضور میدانی در پمپ ‌بنزین وبازدید ناگهانی ازوزارت نفت توطئه دشمن را خنثی نمود ومایه آرامش مردم شد.  
به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان بابل:حجت السلام حاج حسن روحانی امام جمعه بابل درخطبه های نمازجمعه دربابل بیان داشت:آفرین برشما نمازگزاران جمعه که مشمول کلام ائمه هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام صادق (ع) فرمودهیچ کسی نیست که قدمی به سوی نمازجمعه بردارد مگر اینکه خداوند بدنش را بر آتش جهنم حرام کند.  
وی افزود: شهید فهمیده نوجوان شهید دفاع مقدس است که در نوجوانی اوج ایثار و عظمت را نشان داد و اقتدار دشمن را با انفجار نارنجک در زیر تانک زیر سوال برد. این ها صحنه های پر فروزی است . امام راحل این نوجوان را الگوی نوجوانان و رهبر ما نامید.      
امام جمعه بابل تصریح کرد: سالروز 13 آبان سالروز تبعید امام خمینی، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز را در در پیش رو داریم. روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مهمترین جلوه در جمهوری اسلامی است. امام عزیز ما این حرکت را انقلاب دوم و مهمتر از انقلاب اول نامید اما الان برخی عناصر خودفروخته ناراحت از این تسخیر و استکبارستیزی هستند. 
وی افزود: برخی می گویند ما نباید با دنیا قطع رابطه کنیم، درست است که نظام اسلامی همواره سعی می کند ارتباطات خود را با همسایگان برقرار کند اما هیچ وقت نمی‌خواهیم به خاطر این ارتباطات، مبارزه با استکبار را از دست بدهیم. ما هرچه فریاد داریم باید بر سر آمریکا و ایادی اش بکشیم. روح حاکم بر انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی است و موجب شد شاه فکر کند امام خمینی را با تبعید می تواند از یاد مردم دور کند اما امام تا آخرین قدم به مبارزه برخاست و یادش در قلوب مردم بود. این استکبارستیزی بود که موجب تسخیر لانه جاسوسی، شهادت دانش‌آموزان ما، تبعید امام راحل و رفتن شاه از کشور شد. دردی که امروز جامعه جهانی می کشد از همین استکبارجهانی است که برای ملت های دیگر مشکلات متعددی را فراهم نمود. تنها دوای استکبار، شعار مرگ بر آمریکا است.      
امام جمعه بابل گفت: مشکلی که از سه‌شنبه گذشته در کشور ما پیش آمد بر می‌گردد به طرحی که چند هفته قبل در نمازجمعه مطرح کردم و آن طرح هزار ضربه چاقو است که از سوی نفتالی بنت طراحی شد و می گوید حال که ما نمی توانیم نظام اسلامی را شکست دهیم باید با ضربات متعدد در داخل کشور و در مرزهای ایران، او را از پای در بیاوریم. جای تاسف است که در مانور هوایی اسراییل، نیروهای امارات هم شرکت کردند و قرار شد یک مانور در خاگ امارات برگزار نمایند. اسراییل می‌گوید مخاطب این طرح جامعه متوسط شهری است که اختلال در رفاه آنها بوجود بیاورد و آنها را به خیابان بکشانند.   
وی تصریح کرد: تلاش دشمن این است که از هر فرصتی استفاده کند تا این ضربه چاقو را به کشور بزند و به ویژه در آبان ماه مجددا زمینه تحریک مردم را بوجود بیاورد. این ها صحنه هایی است که دشمن اگر اختلال ایجاد می کند، یک خدمت هم به ما می‌کند و اینکه نقاط ضعف را به ما نشان می دهد. این نواقص در دولت قبل تذکر داده شد اما رفع نگردید. ان شالله این امور باعث شود مسوولین این روزنه ها را ببندند. سازمان پدافند غیرعامل باید با قوت جلوی حملات سایبری را بگیرد. شایسته است سازمان پدافند غیرعامل گسترده تر، عمیق تر، مسلط تر آفندی از خود داشته باشد تا دشمن نتواند اختلال بوجود بیاورد. از اقدامات ریاست محترم جمهور که با حرکات و حضور میدانی خود مایه آرامشی شد و با رفتن به پمپ بنزین و بازدید ناگهانی از وزارت نفت اقدامات دشمن را خنثی نمود. دشمن بداند که مردم ایران آبدیده شده اند، اگر ده ها ضربه هم خدای ناکرده بزنند ، کوچکترین اختلالی در نظام اسلامی نمی‌توانند به وجود بیاورند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ما هرچه فریاد داریم باید بر سر آمریکا و ایادی اش بکشیم جمعه بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ربانی در خطبه‌های نماز جمعه محلات، تقوا را بالاترین درجه فقه و فهم حقایق عالم دانست و اظهار کرد: رعایت تقوا باید در نهان و آشکار، دور از چشم مردم و در انظار مردم صورت گیرد و در همه جا باید مراقب آن بود.

وی با گرامیداشت یاد شهید مطهری، شهدای فرهنگی و شهدای دانش‌آموز و روز معلم، ادامه داد: معلمان در کنار آموزش، وظیفه خطیر تزکیه و تربیت فرزندان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران، افزود: نگاه دنیای مادی به کار و کارگر، نگاه ابزاری است چرا که کارگر، تولید ثروث می‌کند و کار و کارگر به خودی خود ارزش ذاتی دارد.

حجت الاسلام ربانی، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تضمین امنیت شغلی قشر کارگر، گفت: مهارت‌آموزی و دانش‌افزایی کارگر به افزایش سطح کیفی کارگر و پیشرفت کشور کمک می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، گفت: ورزش باید با اخلاق، مروت، جوانمردی، ادب و ایثار عجین باشد که این در ورزش پهلوانی تجلی بیشتری دارد و باید اذعان کرد که قهرمانان واقعی، شهدای ورزشکار هستند که در کنار ورزش با ایثارگری، جان خود را در راه اسلام و برای دفاع از میهن هدیه کردند.

خطیب جمعه محلات با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز شوراها، اظهار کرد: شوراها تجلی مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و پیشرفت کشور هستند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور پاکستان بعد از عملیات وعده صادق، ادامه داد: این سفر در راستای تحکیم روابط با همسایگان انجام شد که استقبال مردم پاکستان از رئیس جمهور، نشان از جایگاه ایران و قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و عرصه بین‌المللی دارد.

وی با اشاره به مواجهه اسرائیل و استکبار جهانی با چالش‌های مختلف، افزود: این چالش‌ها نشان از ضعف جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا است و
شکست‌های پی در پی که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به ویژه در عملیات وعده صادق با آن مواجه شده‌اند، هیمنه اسرائیل و آمریکا را در هم شکسته است.

ربانی موضوع عملیات وعده صادق را شکست استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: کشورهای بسیاری در منطقه و خلیج فارس با پشتیبانی‌های خود پای کار آمدند تا کشور ما نتواند در این عملیات پیروز شود اما نتوانستند مانع قدرت‌نمایی فرزندان ایران اسلامی باشند که تبدیل به چالشی بزرگ برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شد.

وی با اشاره به اینکه فلسطین و جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است، گفت: چالش دیگر رژیم صهیونیستی، شکست رسانه‌ای آن است چرا که در رسانه‌ها و نگاه مردم جهان، رژیم صهیونیستی، آمریکا، استکبار جهانی و حامیان آنها بی آبرو شده‌اند و حمایت از رژیمی که در این مدت بیش از ۴۰ هزار نفر را به شهادت رسانده است، حمایت از بی‌آبرویی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رژیم صهیونیستی بیش از اینکه حامی و حافظ منافع آمریکا در منطقه باشد، وبال گردن آمریکا شده است، ادامه داد: تظاهرات ملت‌ها در حمایت از فلسطین، چالش دیگر رژیم صهیونیستی است و در دانشگاه‌های مهم و بزرگ آمریکا نیز دانشجویان در اعتراض به نسل‌کشی در فلسطین اعتراض می‌کنند که نشان از ضعف استکبار است.

کد خبر 6089047

دیگر خبرها

  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب