Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان شهرستان چرداول گفت: خدمت رسانی مطلوب مدیران به مردم یک وظیفه قانونی و دینی است و برخورد با فساد مدیران را با تعامل نهاد‌های دیگر به جدیت انجام خواهیم داد و همچنین احکام قطعی در مورد قلع بنا‌ها را در اسرع وقت و با جدیت پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان - مراسم تکریم پرویز بیگی دادستان سابق و معارفه محمد سهراب زاده دادستان شهرستان چرداول استان ایلام با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری این استان، فرماندار، اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان چرداول، قضات و کارکنان دادگستری چرداول و جمعی از اعضای شورا‌های حل اختلاف و صلح و سازش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاء قدوسی نیا معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان ایلام در این آیین ضمن قدردانی از زحمات هشت ساله دادستان سابق چرداول گفت: مردم چشم امیدشان به اجرای عدالت توسط دستگاه قضایی است و برای اجرای عدالت اجتماعی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و رویکرد اصلی دستگاه قضا در چند سال گذشته تحقق این خواسته به حق مردم بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنیم.

قدوسی‌نیا افزود: مسئولیت‌ها یک فرصت از جانب خداوند برای خدمت رسانی به مردم است و خداوند برای انسان‌ها حرمت والایی قائل است که مظهر احترام خداوند به بندگانش در خلق و خوی پیامبر اکرم (ص) بوده است و نهایت و نتیجه مسئولیت‌ها برای مدیران باید در مسیر رضایتمندی مردم باشد.

وی اظهار کرد: یک قاضی باید عدالت را در تمام شئونات خود رعایت و حتی در نگاه کردن و نشستن شاکی و متشاکی این موارد را رعایت کند، حسن تدبیر بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و از قضات می‌خواهیم در انجام کار‌ها و صدور رای‌ها حسن تدبیر را به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: تخریب ۸ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز

معاون دادگستری استان ایلام تاکید کرد: مجموعه قضایی در شهرستان چرداول جوان، باسواد، باشهامت و نترس هستند و با این خصوصیات و بهره گیری از ظرفیت‌ها می‌توانند باعث تحول قضایی و در نهایت رضایتمندی مردم شوند.

فرماندار چرداول نیز در این برنامه گفت: تعامل و وحدت دستگاه‌های اجرایی و قضایی باعث رضایتمندی مردم شده و دولت با تمام توان برای اجرای عدالت اجتماعی آماده همکاری با دستگاه قضایی است.

سعیدرضا کریمیان یادآور شد: مدیریت محلی و تئوری‌های اقتضایی نقش مهمی بر اجرای عدالت دارد و از دادستان جدید می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی و معتمدین و شرایط خاص منطقه برنامه‌های مدنظر دستگاه قضایی را عملیاتی کند و دولت نیز آماده همکاری است و از هیچ تلاش و تعاملی فروگذار نخواهد بود.

دادستان سابق چرداول در این آیین گفت: خدمت به مردم شهرستان به عنوان یک نیروی بومی و علیرغم مشکلات زیادی که داشت از بهترین دوران زندگی ام بود و برای خدمت به مردم جان دادن هم حلاوت و شیرینی خاص خود را دارد.

پرویز بیگی صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی را یک تکلیف و تحول بزرگ در شهرستان برشمرد و افزود: حفظ منابع ملی و رفع تصرف آن‌ها در چند سال گذشته یک تحولی بزرگ در شهرستان بود که این موضوع همواره بدون مماشات و چشم پوشی عملیاتی شد.

پیگیری حقوق عامه، نظارت بر دستگاه‌های دولتی، حذف نقاط حادثه خیز راه‌های مواصلاتی شهرستان، ایجاد نظم و امنیت عمومی، برخورد با اراذل و اوباش، تعامل با دستگاه‌های اجرایی، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اطاله دادرسی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی بود که بیگی به آن‌ها اشاره کرد.

دادستان شهرستان چرداول نیز در این جلسه گفت: حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی از اولویت‌های کاری من خواهد بود و انجام آن را یک تکلیف و وظیفه قانونی می‌دانم و از تمام دستگاه‌های مرتبط و مردم درخواست دارم برای اجرای این قانون به عنوان یک مطالبه عمومی دادستانی را همراهی کنند.

محمد سهراب زاده افزود: خدمت رسانی مطلوب مدیران به مردم یک وظیفه قانونی و دینی است و برخورد با فساد مدیران را با تعامل نهاد‌های دیگر به جدیت انجام خواهیم داد و همچنین احکام قطعی در مورد قلع بنا‌ها را در اسرع وقت و با جدیت پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان شهرستان چرداول قلع و قمع

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان شهرستان چرداول قلع و قمع دادستان شهرستان چرداول استان ایلام اجرای عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان