Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، اولین قسمت برنامه «احوالپرسی» از شبکه دو پخش شد، برنامه‌ای که قرار است با ریتم شاد و پر انرژی، شب تعطیل خوبی را برای خانواده‌ها رقم بزند. مسعود روشن‌پژوه، مجری قدیمی تلویزیون، که اجرای این برنامه را بر عهده دارد در شروع تاکید کرد که او و همکارانش در این برنامه قصد دارند سراغ آنهایی بروند که حال دل مردم را خوب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«احوالپرسی» بعد از سلام و احوالپرسی مجری با کلیپ موسیقی ملی و میهنی عاشقانه در ستایش ایران‌مان آغاز شد.

امیر تاجیک، خواننده محبوب کشورمان، اولین مهمان این برنامه بود. تاجیک ضمن ابراز همدردی با همه افرادی که درگیر ابتلا به ویروس کرونا هستند برای مردم آرزو کرد بتوانند با صبر این دوران سخت پشت سر بگذارند. این خواننده آهنگ‌های حماسی و سنگین درباره سبک کارش گفت: هر خواننده‌ای نسبت به نوع و جنس صدای خود موسیقی‌ مناسب‌ش را پیدا می‌کند. من هم به واسطه جنس صدایم موسیقی در سبک دیگری به صدای من نمی‌نشیند.

تاجیک در پاسخ به اینکه برای حال خوب مردم چه باید کرد، گفت: ما ایرانیان همیشه توکل‌مان به خدا بوده و خدا را در وجودمان احساس می‌کنیم. کتاب الهی ما، قرآن، هم به ما این پیام را داده که فقط به خودمان متکی نباشیم و امیدمان همواره به خداوند باشد.  این روزهای سخت هم خواهد گذشت و راه عبور از این شرایط این است که تلاش کنیم شاد زندگی کنیم و انسان درستی باشیم. من فکر می‌کنم اگر ما با وجدان زندگی کنیم خداوند هم به ما با لطف نگاه می‌کند.

 

روشن‌پژوه در ادامه این گفت‌وگو به آهنگ معروف «زیر آسمان شهر» که امیر تاجیک سال ۱۳۷۹ برای سریالی به همین نام خوانده است گفت: این آهنگ یک بیتی دارد که عجیب وصف حال این روزهای ما است. آن جایی که میگه آدما با هم و تنهان. الان همه با هم هستیم ولی تنها هستیم. و از تاجیک خواست این ترانه را بخواند و این خواننده قدیمی هم ترانه را بدون موسیقی و زنده اجرا کرد. امیر تاجیک بعد از این قسمت در جایگاه مخصوص اجرای موسیقی قرار گرفت و چند تایی از ترانه‌های محبوب‌ش مثل «باران» را اجرا کرد.

در ادامه این برنامه مجری تاکید کرد که تمام تماشاچیان حاضر در سالن همه کارت واکسیناسیون دارند و دو دوز واکسن برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را زدند. همینطور تمام پروتکل‌های بهداشتی برای حضور این عزیزان رعایت شده.

*سلیم خاطرخواه، مرد رکورددار خواستگاری

اما «احوالپرسی» عروسک جدیدی را به تلویزیون آورده که امید دارد بتواند یکی از عروسک‌های محبوب تلویزیون بشود. این کارکتر جدید «سلیم خاطرخواه» نام دارد که رکورددار خواستگاری است. این مرد سیبلوی دوست داشتنی تجربه سه دهه خاطرخواهی را دارد. او در کارنامه‌ش تجربه ۷۴ بار خاطرخواهی دارد که ۶۳ بار آن منجر به خواستگاری شده و البته که هنوز سلیم خان ما مجرده. سلیم خاطرخواه با تعریف ماجراهای خواستگاری‌هاش تماشاچیان را حسابی خنداند.

*براساس ظاهر قضاوت نکنیم

گزارش مردمی یکی از آیتم‌های برنامه «احوالپرسی» است که این هفته به مفهوم قصاوت از روی ظاهر پرداخت. گزارشگر برنامه با دو بسته هدیه به میان مردم رفت، یک بسته ظاهر آراسته‌تری داشت و بسته دیگر ساده و مهجور بود. اکثر افراد بسته شکیل‌تر را انتخاب می‌کردند اما داخل آن یک خودکار بسیار معمولی بود و در بسته ساده‌تر خودکاری گران قیمت قرار داشت. در گفت‌وگوهای بین مجری و مردم درباره این مفهوم که نباید از روی ظاهر قضاوت کرد و تصمیم گرفت، صحبت شد و الزاما ظاهر و باطن‌ها به هم نمی‌خورد.

 

*انتقاد خانم بازیگر از افرادی که ماسک و واکسن نمی‌زنند

«احوالپرسی» هر هفته میزبان یکی از چهره‌های محبوب و خاطره‌انگیز مردم است، آنهایی که با کارهای‌شان حال ما را خوب کردند. مهمان این قسمت کمند امیرسلیمانی، بازیگر شناخته شده تلویزیون، بود. این بازیگر قدیمی صحبت‌هایش را با مسئله همه‌گیر این روزها یعنی کرونا شروع کرد و گفت سعی می‌کند تا آنجا که ممکن است پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند اما وسواس به خرج نمی‌دهد و از مردم خواست مراقب افراد مسن اطراف‌شان باشند.

امیرسلیمانی در ادامه از راز حال خوبش گفت: اطرافیان همیشه فکر می‌کنند من خیلی شاد هستم و هیچ غم و غصه‌ای ندارم. در حالیکه من هم مثل همه مردم مشکلات و سختی‌های زندگی خودم را دارم اما این خودم هستم که عامدانه شادی را انتخاب می‌کنم و برای شاد بودن تلاش می‌کنم. من همیشه سعی می‌کنم حال دلم خوب باشد و فکر می‌کنم الزاما مهم نیست همیشه ما صرفا شاد باشیم بلکه اینکه حال دل‌تون خوب باشد مهم‌تر است.

بازیگر سریال خاطره‌انگیز «پدر سالار» اضافه کرد: همه ما هم دوستان خوش انرژی و مثبت اطراف‌مان داریم و هم دوستانی که انرژی منفی دارند. اما من به این نتیجه رسیدم که حال خود ما در اینکه چه افرادی اطراف‌مان باشند نقش دارد. وقتی شما حال‌تون خوب باشد و انرژی و مثبت اندیشی‌تان را حفظ کنید ناخودآگاه افراد منفی از دور و برتان دور می شوند و دوستانی هم فکر و شبیه خودتان را جذب می‌کنید.

کمند امیرسلیمانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از افرادی که ماسک نمی‌زنند و از زیر تزریق واکسن فرار می کنند به شدت انتقاد کرد و گفت: حقیقتا این افراد را درک نمی‌کنم. متاسفانه همه ما فکر می کنیم ما آن آدمی نیستیم که ممکن است از دست برویم یا عزیزان‌مان را در اثر ابتلا به این ویروس از دست بدهیم. در حالیکه این خطر برای همه است و ما می‌توانیم با رعایت پروتکل‌ها از احتمال ابتلا پیشگیری کنیم.

این بازیگر شناخته شده در پایان از مردم خواهش کرد:همین امروز کدورت‌ها را با عزیزان و اقوام‌تان کنار بگذارید و با هر کی اختلافی دارید تماس بگیرید و احوالپرسی کنید. باور کنید اینطوری چیزی ازتان کم نمی‌شود و برعکس حال دل‌تان خوب می‌شود.

او تقاضای دیگری را هم مطرح کرد و گفت: به لحظه حال اهمیت بدهید و افسوس گذشته را نخورید، همینطور اضطراب آینده را هم نداشته باشید چون هیچ کسی نمی‌داند در آینده چه خواهد شد. همیشه خدا را شاکر باشید و از لحظه‌ای که در آن هستید شکرگزار باشید و مطمئن باشید نعمت و برکت به سمت‌تان می‌آید.

 

*یک برنامه و چندین مسابقه

«احوالپرسی» چندین و چند مدل مسابقه دارد. مسابقه برای آنهایی که از خانه برنامه را تماشا می‌کنند و مسابقه برای آنهایی که تماشاگر برنامه در استودیو هستند. این هفته هم مسابقه اجرای زنده و تست بازیگری بین تماشاگران با هیجان برگزار شد. در این بخش دو سئوال مطرح شد. بخش اول دو شرکت کنند خانم باید خبر پایان گرفتن کرونا را اعلام کنند. همینطور دو نفر از آقایان باید با همسرشان تماس می‌گرفتند و می گفتند اشتباهی پنج میلیون تومان به حساب‌شان واریز کردند و قصدشان پانصد هزار تومان بوده است و اگر ممکن است بقیه پول را برگردانند. هیجان و شوخی بین شرکت کننده‌ها و مجری باعث شد حاضرین یک دل سیر بخندند.

«احوالپرسی» به سردبیری و نویسندگی سارا کنعانی، کارگردانی ندا غفاری و تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی هر پنجشنبه پس از اخبار ۲۰:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انرژی برنامه احوالپرسی شبکه دو کمند امیرسلیمانی مسعود روشن پژوه حال دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟