Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرسپولیسی‌ها در این بازی پر برخورد در اواخر نیمه اول با گل مهدی عبدی پیش افتادند اما با شروع نیمه دوم با ضربه سر کریم اسلامی غافلگیر شده و دروازه خود را باز شده دیدند.

پس از مساوی شدن بازی حملات پرسپولیس بیشتر شد و به گلی رسیدند که نقش اصلی آن را کسی بازی کرد که حتی به توپ یک ضربه کوچک هم نزد!

 در دقیقه ۶۳ این بازی، حرکت فوق العاده سرخپوشان از سمت راست توسط نعمتی به محوطه جریمه پاس داده شد و رضا اسدی با تکل توپ را به مهدی عبدی رساند و عبدی با عوض کردن پا باعث فریب مدافع و گلر نساجی شد و  دروازه حقیقی را به زیبایی برای بار دوم باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحنه مهم یا تأثیرگذار این گل قبل از رسیدن توپ به سیامک انصاری اتفاق افتاد.

روی یک ضربه بلند از زمین پرسپولیس، وحید امیری حرکت فیک نشان داد و سرش را دزدید تا همه بازیکنان نساجی و به ویژه مدافعان این تیم گول بخورند!

خط آفساید تیم شمالی روی تیزهوشی وحید امیری در حرکت کمتر دیده شده در فوتبال ایران وحید شکست تا توپ به سیامک نعمتی برسد و این یکی هم پس از پیشروی و پاس عرضی زمینه گل دوم و برتری پرسپولیس را فراهم کند.

حرکت وحید امیری به قدری بدیع و خلاقانه بود که ارزش نوشتن یک مطلب یا تقدیر کادرفنی پرسپولیس را داشته باشد.

امروزه بازی بدون توپ نقش بسیار مهمی در موفقیت تیم‌ها دارد. در گذشته‌های نزدیک بازی با توپ اهمیت بسیار زیادی داشت.

برخی تیم‌ها مانند بارسلونا در بازی با توپ بسیار مهارت داشتند و به موفقیت‌های زیادی رسیدند اما امروزه با توجه تحولات چشمگیر در فوتبال، بازی بدون توپ تفاوت تیم‌ها را رقم می‌زند.

برخی از تیم‌ها فضاها را می‌بندند، برخی از گیگن پرس (پرس مقابله ای) استفاده می کنند و برخی از پرس میانه میدان و پرس منطقه ای استفاده می کنند و …

حال باید دانست که لازمه موفقیت در فوتبال امروز تنها خط حمله آتشین و ماشین گلزنی نیست بلکه استحکام و ثبات دفاعی است.

بازیکنانی مثل وحید امیری در فوتبال امروز ارزش جواهر دارند. بازیکنانی دونده، باهوش و تاکتیک پذیر که حتی بدون توپ هم خلاق هستند. باور نمی‌کنید یک بار دیگر گل دوم پرسپولیس به نساجی را با دقت از نظر بگذرانید.

حرکت بی‌نظیر وحید امیری و گل دوم پرسپولیس را در ویدیوی زیر ببینید:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس نساجی وحید امیری پرسپولیس خبر ویژه نساجی وحید امیری وحید امیری تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر

به گزارش ورزش سه؛ باشگاه پرسپولیس به چند بانک واگذار شد و عمده سهامدار این باشگاه بانک شهر است که سهامداران  آن را چند کلانشهر بزرگ در اختیار دارد و شهرداری کلانشهر تبریز سهادار 7 درصد این بانک است تا به واسطه همین موضوع پس از این واگذاری با واکنش هایی از سوی شهروندان تبریزی روبرو شود.
 
جلسه عمومی شورای شهر تبریز روزهای یکشنبه در عمارت بزرگ میدان ساعت برگزار می شود و دیروز طبق معمول این جلسه برگزار شد و در پایان این جلسه دکتر شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریز پاسخگوی خبرنگاران و با سوالی درخصوص سهامداری بانک شهر در پرسپولیس روبرو بود.
 
خبرنگار تبریزی درخصوص اینکه شهرداری تبریز 7درصد از سهام بانک شهر را در اختیار دارد نظر شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز را جویا شد.
 

شهرام دبیری رئیس شورای شهر کلانشهر تبریزاعلام کرد: بانک شهر یک شرکت مستقل با هیات مدیره و مدیرعامل مجزا است که در آن تصمیم گیری ها انجام و اجرایی می شود و ما نیز نماینده خود را در آن جمع داریم و میتوانیم از آن طریق نقطه نظراتمان را اعمال کنیم ولی ظاهرا این یک تصمیم مرکزی بوده است و نظر ما را نپرسیدند و ما میتوانیم از طریق نماینده خود این موضوع را پیگیری کنیم و من در این مورد پیگیری خواهم کرد تا در جلسه آتی نتیجه اعلام شود.

دیگر خبرها

  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید