Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش، طوری برنامه ریزی کند تا مدارس و دانشگاه‌ها از اول آذر طبق شیوه‌نامه‌ها بازگشایی شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  رئیس جمهور با اشاره به اهمیت و نقش فضای علمی و آموزشی کشور در پویایی جامعه گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش، طوری برنامه ریزی کند تا مدارس و دانشگاه‌ها از اول آذر طبق شیوه‌نامه‌ها بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تاکید بر اینکه به رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان باید مورد توجه جدی مردم باشد، افزود: در مسیر مقابله و غلبه بر بیماری کرونا، حساس بودن نسبت به رعایت موارد بهداشتی ضرورت اجتناب ناپذیر است. همچنان باید از اجتماعات و هرآنچه امکان ابتلاء به بیماری را افزایش می‌دهد، دوری کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به انجام واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال و دانشجویان، از ابتدای آذرماه می‌توان برای بازگشایی مراکز آموزشی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام کرد.

رئیس جمهور گفت: با مجموعه اقدامات پیشگیرانه و مناسبی که از طریق دستگاه‌های مربوطه بویژه بهداشت و درمان در پیش گرفته شده است امیدواریم از موج بعدی جلوگیری و از سلامت مردم بطور موثر صیانت شود.

آقای رئیسی با اشاره به پیشنهاد وزارت کشور برای تدوین نقشه راه یکساله به منظور مقابله با کرونا تصریح کرد: در تدوین این نقشه راه، باید از نظرات دستگاه‌های مختلف و تمامی استان‌ها استفاده شود. برچسب ها: رئیسی ، کرونا ، دانشگاه ، مدارس ، واکسیناسیون ، دانش آموزان ، بازگشایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیسی کرونا دانشگاه مدارس واکسیناسیون دانش آموزان بازگشایی شیوه نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد

رئیس‌جمهور آلمان، میزگرد برنامه‌ریزی شده درباره جنگ غزه در اقامتگاه رسمی خود در برلین را به دلیل انتقاد از اینکه هیچ صدای فلسطینی برای شرکت در آن دعوت نشده بود، لغو کرد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی به نام «چگونه در مورد جنگ در خاورمیانه صحبت کنیم؟» فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان که در ابتدا در کاخ بلویو برای پنجشنبه برنامه‌ریزی شده بود، قصد داشت به همراه سه مهمان، مرون مندل، مدیر مرکز آموزشی آن فرانک، روزنامه‌نگار تیلو یونگ و ملودی سوچارویچ، کارشناس روابط آلمان و اسرائیل، سخنرانی کند و درباره این موضوع بحث کند.

به نوشته روزنامه زوددویچه تسایتونگ، با این حال، منتقدان در روزهای اخیر فقدان صدای فلسطینی را در این پنل مطرح کردند. در بیانیه‌ای که به دست خبرگزاری آلمان رسیده است، دفتر ریاست جمهوری تصمیم خود برای لغو این رویداد را توجیه کرده و گفته است که «به این نتیجه رسیده است که میزگردی که برای ۲ مه برنامه‌ریزی شده، هدف تقویت صلح اجتماعی در شرایط متشنج کنونی را تامین نمی‌کند. بنابراین این رویداد در حال حاضر برگزار نخواهد شد.»

به گفته دفتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان از آغاز جنگ غزه میزبان چندین میزگرد بوده است. در این بیانیه آمده است که هدف این نشست مقابله با یهودستیزی، نفرت و خشونت، باز کردن فضا برای درد همه طرف‌ها، تسهیل گفت‌وگو و تقویت صلح اجتماعی بود. برای این منظور از شرکای گفت‌وگو با مواضع، دیدگاه‌ها و پیشینه‌های مختلف دعوت شده است.

آلمان یکی از سرسخت‌ترین متحدان رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن