Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اطلاعات کره جنوبی اعلام کرد رهبر کره شمالی از نظر جسمانی سالم است و کاهش وزن وی ربطی به بیماری ندارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان جاسوسی کره جنوبی با اشاره به کاهش وزن شدید «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی اعلام کرد که او هیچ بیماری و مشکل جسمانی ندارد و به نظر می‌رسد از نظر جسمانی سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش خبرگزاری یونهاپ، سازمان اطلاعات کره جنوبی (NIS) در یک جلسه محرمانه در پارلمان این کشور به شایعات اخیر درباره سلامتی رهبر کره شمالی به نمایندگان پارلمانی توضیح داده و حضور شخصی دیگر در انظار عمومی به جای کیم جونگ اون را رد کرده است.

بنا بر اطلاعات جاسوسی کره جنوبی، کیم جونگ اون طی ماه‌های گذشته بیش از ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده است. گفته شده وی پیش از این ۱۴۰ کیلوگرم وزن داشته است.

«کیم بیونگ کی» نماینده پارلمان که در این نشست حضور داشته است می‌گوید که سازمان اطلاعات کره جنوبی اطلاعات مربوط به سلامتی رهبر کره شمالی را بر اساس تکنولوژی هوش مصنوعی و سایر روش‌های علمی استخراج کرده است.

موضوع سلامتی رهبر کره شمالی طی سال‌های گذشته همواره در مرکز گمانه زنی‌های رسانه‌های غربی بوده است. اخیرا با توجه به کاهش وزن شدید کیم جونگ اون و غیبت چند هفته‌ای او از انظار عمومی، برخی رسانه‌ها مدعی یک عمل جراحی روی وی بودند و موضوع کاهش وزن را به بیماری احتمالی کیم نسبت داده بودند.

کیم جونگ اون رئیس حزب کارگران کره شمالی، فرماندهی عالی نیرو‌های مسلح جمهوری خلق کره و ریاست این کشور را برعده دارد و از نظر رسمی هیچ جایگزینی برای وی تعیین نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبر کره شمالی کاهش وزن سازمان جاسوسی کره جنوبی رهبر کره شمالی کیم جونگ اون کره جنوبی کاهش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: فاصله سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته است، اما همچنان پایین‌تر از میانگین است و این فاصله باید کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سعید کریمی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته توسط دولت در مقابل جایگاه مردم اندک است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد وزارت بهداشت عدالت و تعالی نظام سلامت است، افزود: فاصله سرانه تخت خراسان شمالی نسبت به کشور کاهش یافته اما همچنان پایین است لذا باید این فاصله کمتر شود.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: برای ماندگاری پزشکان در خراسان شمالی تعرفه دولتی و خصوصی در این استان را ثابت کردیم که اقدامی بی سابقه بود.

کریمی عنوان کرد: سال ۹۵ برای درآمد پزشکان در بیمارستان دولتی قرار دادند که دولت سیزدهم آن را برداشت؛ همچنین طرح قاصدک را حذف کردیم و مالیات را کاهش دادیم تا بخش دولتی درمان جان دوباره بگیرد.

کد خبر 748466

دیگر خبرها

  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!