Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:58:24 GMT

اختلاف اسکوچیچ و طارمی درون خانوادگی است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۴۲۷۷

اختلاف اسکوچیچ و طارمی درون خانوادگی است

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با "خانوادگی" خواندن اختلاف اسکوچیچ و طارمی وعده داد که این موضوع حل می‌شود.

به گزارش ایسنا، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره برنامه این تیم برای بازی با لبنان و سوریه در ۲۰ و ۲۵ آبان در چارچوب هفته پنجم و ششم انتخابی جام جهانی گفت: از روز شنبه اردوی تیم ملی آغاز می‌شود و بازیکنان در اردو حاضر می‌شوند و بعد از انجام تست کرونا روز یک شنبه عازم بیروت می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مشکلات تیم ملی برای عزیمت به لبنان و سپس اردن گفت: برای سفرمان یک مقدار مشکل داریم. این مشکلات به لحاظ پروازی است که عزیزی خادم برای حل و فصل این مسائل پیگیر است. ما دو بازی خارج از خانه داریم که انتقال بازیکنان یکی از مشکلات ما است که باید به بیروت و از آنجا به اردن (محل میزبانی سوریه  از بازی‌های خانگی خود) برویم و بعد به ایران برگردیم. امید داریم با پیگیری‌های عزیزی خادم این مشکلات حل و فصل شود. ضمن اینکه یکسری بازیکنان هم مستقیم وارد لبنان می شوند.  

سرپرست تیم ملی درباره اختلاف اسکوچیچ و طارمی که چندی قبل در فضای مجازی علنی شد و حاشیه‌هایی را به دنبال داشت گفت: این‌ موضوعات درون خانوادگی است و حل می‌شود.

خورشیدی درباره استفاده از کمک داور ویدیویی در این بازی نیز گفت: تا چند روز پیش موضوع میزبانی لبنان هم در هاله‌ای از ابهام بود و مشخص نبود که فدراسیون فوتبال لبنان مجوز میزبانی را بگیرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی همه جوانب میزبانی لبنان - به علت مشکلات و درگیری‌های این کشور - بود که در نهایت مجوز میزبانی صادر شد و موضوع قطعی این است که ۶۰ درصد ورزشگاه پر می‌شود. ورزشگاه هم در شهر صیداست که به هر حال با بیروت فاصله دارد. در هر صورت ما تابع کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم. آن ها تشخیص دادند که می‌توانیم در لبنان بازی کنیم و ما هم بازی می‌کنیم.

ایران با برگزاری چهار دیدار در ماه‌های شهریور و مهر و پیروزی برابر عراق، سوریه و امارات و مساوی مقابل کره‌جنوبی با ۱۰ امتیاز در گروه خود صدرنشین است و وضعیت خوبی برای صعود به جان جهانی قطر دارد. تیم‌های اول و دوم این گروه به طور مستقیم راهی جام جهانی قطر خواهند شد و تیم سوم در مرحله پلی آف برای آخرین سهمیه آسیا با تیمی از آمریکای شمالی یا مرکزی دیدار خواهد کرد. 

مساله اختلاف اسکوچیچ و طارمی، چند هفته قبل بر سر اظهارات این دو علنی شد و حالا اهالی فوتبال در انتظار فهرست تیم ملی و واکنش سرمربی کروات به این اختلاف هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ مهدی طارمی تيم ملي فوتبال ايران اختلاف اسکوچیچ و طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد

دریافت 67 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هم زمان با هفته سلامت پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد برگزار شد.

کد خبر 6089814

دیگر خبرها

  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳