Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@05:26:37 GMT

واکنش دبیر فدراسیون به احتمال حذف سرخابی‌ها

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۴۳۱۵

واکنش دبیر فدراسیون به احتمال حذف سرخابی‌ها

دبیرکل فدراسیون فوتبال از نامه نگاری با AFC در خصوص مشکلات به وجود آمده در زمینه صدور مجوز حرفه ای باشگاههای ایرانی خبر داد.

به گزارش ورزش سه، حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم نکوداشت روز مربی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص موضوعات روز فوتبال کشور از جمله ورود بانوان به ورزشگاه، حواشی مربوط به صدور مجوز حرفه ای و اتهامات اخیر علیه جامعه داوری صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کامرانی فر صحبت هایش را با تبریک روز مربی شروع کرد و گفت: روز مربی را از طرف فدراسیون فوتبال خدمت همه مربیان عزیزمان که زحماتشان باعث پیشرفت فوتبال می شود تبریک می گویم. در بحث توسعه یکی از مهمترین موضوعات مربیان هستند و کارهای خوبی انجام شده و کلاس ها و دوره های زیادی انجام شده است.

 

او در پاسخ به این که استارت طرح ورود بانوان به ورزشگاه در مجلس زده شده گفت: این خبر از طرف ما نبوده و کاملا تکذیب می شود. به هر حال این درخواست فدراسیون فوتبال و جامعه فوتبال است که بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که هم آقایان و هم خانم ها به ورزشگاهها بیایند و امیدواریم که به این سمت برویم که شرایط را مهیا کنیم.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که تقریبا اکثر کشورها ورود تماشاگران به ورزشگاهها را آزاد کرده اند و شائبه هایی به وجود آمده که شاید این مساله (ورود بانوان به ورزشگاه) باعث ممانعت از برگزاری بازی ها با تماشاگر شود تاکید کرد: این در حال بررسی است و خود سازمان لیگ هم بررسی می کند که این اتفاق می افتد. ما هم در تلاش هستیم که در بازی های بعدی شرایط برای حضور تماشاگران در ورزشگاه را فراهم کنیم.

 

کامرانی فر در واکنش به این موضوع که قوانین و سخت‌گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمالاً موجب حذف دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران از لیگ قهرمانان می شود گفت: ما یک نامه به AFC هستیم و منتظر جواب آنها هستیم. به محض اینکه جواب قطعی مشخص شد در موردش صحبت خواهیم کرد. همه ما می دانیم که مجوز حرفه ای یکی از مواردی است که باید تمام شرایط را داشته باشد. ما این شرایط را فراهم می کنیم که امسال هم مجوز را بگیریم. کار سختی داریم و باشگاهها هم باید با برنامه پیش رفته و تلاش بیشتری کنند.

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال از دعوت صالحی به کمیته اخلاق خبر داده و تاکید کرد: جامعه داوری جامعه سالمی است. ای کاش آقای صالحی که سالیان سال لباس داوری را پوشیده بودند یک مقدار مستندتر حرف می زدند. مواردی که گفتند تا جایی که ما بررسی کردیم مستند ندارند. بحث شکایت نیست ولی باید به زودی در کمیته اخلاق فدراسیون حضور پیدا کرده و در مورد چیزهایی که مطرح کردن پاسخ داشته باشند. موضوع مهم این است که اگر ایشان موارد و مستنداتی دارند مطمئن باشند که فدراسیون فوتبال رسیدگی می کند. ما به دنبال پاکسازی هستیم. جامعه داوری در حال تلاش با حداقل هاست و مطمئن هستم که صحبت های ایشان به جامعه داوری برنمی گردد. این تهمت ها برای جامعه داوری که من هم عضوی از آن هستم قابل قبول نیست.

کمیته داوران حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال جامعه داوری کامرانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری از ایران دیدار فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه_ چهاردهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر برگزار می‌شود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 749700

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها