Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که دو مدیر سابق فولاد مبارکه و ذوب آهن در دولت سیزدهم در حال رایزنی برای دریافت پست و مقام در وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.

در این راستا باید توجه داشت که شنیده‌ها حاکی از انتصاب امیر حسین نادری به عنوان معاونت امور معدن و صنایع معدنی و محمد محیاپور برای سمت مدیرعاملی شرکت گل گهر انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است امیرحسین نادری، بخش عمده فعالیت خود را در حوزه صنعت فولاد گذرانده و عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های فولادی فولاد مبارکه، ذوب آهن، فولاد هرمزگان و فولاد خراسان را در کارنامه خود دارد و بیش از یک دهه در سمت معاونت امور مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه مشغول به فعالیت بوده و پس ازآن به سمت مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران منصوب شد و هم اکنون در سمت مدیریت عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مشغول به کار است.

محمد محیاپور نیز از افرادی است که در روزهای اخیر نام وی برای انتصاب مدیریت عاملی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شنیده می‌شود، سوابق وی در مسئولیت‌هایی در رده‌های پایین‌تر شرکت گل گهر بوده ودر حال حاضر وی مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر مشغول کار است.

رایزنی‌های زیادی در ماه‌های اخیر برای انتصاب نادری به مدیریت عاملی شرکت فولاد مبارکه صورت گرفت که درنهایت این رایزنی‌ها ناکام ماند، شنیده‌ها حاکی از این است که رایزنی‌های دیگری برای تصدی مدیرعاملی ذوب آهن اصفهان توسط ایشان از سوی برخی افراد آغاز شده است.

همچنین گمانه زنی‌هایی برای انتصاب وی به سمت معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت مطرح شده که باتوجه به اینکه بخش عمده مسئولیت‌های وی در حوزه فولاد بوده، اختلافات متعدد شرکت‌های معدنی و شرکت‌های فولادی در زمینه تأمین مواد اولیه و تعیین قیمت مواد اولیه و…، نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

به احتمال قوی در ابتدای هفته جاری، تکلیف بخشی از این سمت‌ها مشخص می‌شود.

کد خبر 5339273

منبع: مهر

کلیدواژه: انتصاب مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت فولاد مبارکه ذوب آهن ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین خطبه های نماز جمعه آمار کرونا قوه قضاییه کرمانشاه گرگان ایلام عکس استانها اردبیل واکسن کرونا فولاد مبارکه ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!