Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:56:38 GMT

عیار قشقایی در انزلی مشخص می شود

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۴۳۶۶

عیار قشقایی در انزلی مشخص می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور برای نماینده استان فارس با تب و تاب خاصی آغاز شد.

آنها فصل را با مهرداد خادمی آغاز کردند و موفق شدند در بوشهر دست به کار بزرگی بزنند و شاهین باسابقه را با نتیجه ۲ بر ۱ از پیش رو بردارند.

اما ناگهان خبر استعفا یا جدایی خادمی از جمع یاران قشقایی همه را متعجب کرد و رسانه باشگاه بدون اعلام دلایل این اتفاق، تنها به عبارت جدایی با توافق طرفین اکتفا کرد و بلافاصله مهدی رجب زاده جایگزین خادمی در تیم قشقایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فارس با رجب زاده هم دست به کار بزرگی زد و تیم لیگ برتری سایپا را که امسال در لیگ آزادگان توپ می زند و در شیراز با تک گل افشین امیری از پیش رو برداشت تا شهدای قشقایی با ۶ امتیاز و تنها بدلیل تفاضل گل کمتر نسبت به خیبرخرم آباد، در رده دوم جدول قرار بگیرد.

یاران قشقایی در شرایطی گام به هفته سوم می‌گذارند که باید روز یکشنبه، ۹ آبان در بندرانزلی مقابل ملوانی صف آرایی کنند که در هفته نخست با ۲ گل از سد آرمان گهر سیرجان گذشت و در هفته دوم نیز مقابل شهرداری همدان بدون گل متوقف شد و با ۴ امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارد.

باتوجه به تغییر و تحولات سریعی که در تیم قشقایی اتفاق افتاد و این تیم با دو سرمربی و دو تفکر متفاوت به ۶ امتیاز دست یافته، قطعاً یاران رجب زاده در انزلی مقابل ملوان باانگیزه که با مشکلات مالی هم دست و پنجه نرم می‌کند محک جدی خواهند خورد و به نوعی می‌توان گفت تا حدود زیادی عیار این تیم مشخص می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار یاران محمدی از بحران با یک گل

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال آدانا دمیراسپور که میلاد محمدی را مثل 10 مسابقه قبل در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 16:30 امروز در استادیوم نچمی کادی‌اوغلو به مصاف استانبول اسپور قعرنشین رفت.

یاران محمدی که طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه نمایش ضعیفی ارائه دادند و دو تساوی و دو شکست داشتند امروز توانستند به ناکامای‌هایشان پایان بدهند و به برتری یک گله در زمین استانبول اسپور دست پیدا کنند.

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور در دیدار خارج از خانه امروز مقابل استانبول اسپور به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد تا 44 امتیازی شود و جایگاهش در رتبه یازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه را تثبیت کند.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آدانا دمیراسپور که در 10 هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت، امروز هم به طور کامل مقابل استانبول اسپور در زمین بود.

دیگر خبرها

  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز