Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون عمران مجلس طی چندین جلسه که با سازمان هواپیمایی کشوری و مسئولان زیربط در وزارت راه و شهرسازی برگزار کرده است ، در خصوص کاهش قیمت بلیط پرواز هنوز به نتیجه ای نرسیده است.

به گزارش برنا، به گفته نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس این کمیسیون با جدیت تمام روند افزایش قیمت بلیط هواپیما را پیگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل حسین زهی در این رابطه گفت : مطالبه اصلی ما از وزیر راه و شهرسازی کاهش قیمت بلیط با تکمیل شدن ظرفیت پرواز ایرلاین ها است.

نماینده مردم خاش در مجلس یازدهم  ضمن انتقاد شدید از روند افزایش قیمت بلیت هواپیما ،در این باره تصریح کرد : پیشتر ستاد کرونا طی بخشنامه ای تمامی ایرلاین ملزم به استفاده 60 درصدی از ظرفیت خود کرده بود که متاسفانه ایرلاین ها بر اساس همین بخشنامه اقدام به افزایش قیمت بلیط هواپیما کرده اند.

وی در ادامه بیان کرده است: هم اکنون در شرایطی که ایرلاین ها با تکمیل ظرفیت خود پرواز ها را انجام می دهند مجددا شاهد روند افزایشی قیمت ها هستیم. هنگامی که ایرلاینها با تمام ظرفیت پرواز های خود را انجام می دهند افزایش قیمت معنایی ندارد. کمیسیون عمران مجلس طی چندین جلسه که با سازمان هواپیمایی کشوری و مسئولان زیربط  در وزارت راه و شهرسازی برگزار کرده است ، در خصوص کاهش قیمت بلیط پرواز هنوز به نتیجه ای نرسیده است.

این مقام مسئول در گفت گو با خبرنگاران گفته : کمیسیون با جدیت تمام به دنبال این موضوع است و مطالبه اصلی ما کاهش قیمت بلیت هواپیما با تکمیل ظرفیت ایرلاین ها است.

وی در ادامه براین موضوع تاکید کرد: مردم برای انجام انواع امور خواستار دسترسی مناسب به حمل و نقل هوایی هستند و این روند افزایش قیمت یه هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود زیرا که با افزایش قیمت پروازها، فقط امکان دسترسی قشر خاصی به سفر هوایی خواهد بود و سایر اقشار مردم از خدمات ایرلاین ها بهره مند نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیسیون عمران بلیط هواپیما کاهش قیمت بلیط کمیسیون عمران روند افزایش افزایش قیمت ایرلاین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند دیشب با حمایت 81365 هوادار خود توانست بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از پی اس جی ببرد. برای این بازی باشگاه دورتموند 600 هزار تقاضای بلیط دریافت کرده بود که در نوع خود بی نظیر است. دیوار زرد دیشب سد محکمی برای پاریسی ها بود و حالا تیم فقط 90 دقیقه دیگر تا فینال لیگ قهرمانان فاصله دارد.

طبق ادعای بیلد، احتمالا ارزان‌ترین بلیط تاریخ یک بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان دیروز به ثبت رسید. افراد زیر 18 سال با تنها 12 یورو می توانستند بلیط بخرند و قیمت جایگاه‌های معمولی برای بالای 18 ساله ها نیز فقط 18 یورو بود. جالب اینکه بهترین جایگاه نیز تنها 80 یورو قیمت داشت. این رقم اصلا قبال قیاس با قیمت بلیط بازی بایرن-رئال در آلیانز نیست که حداقل 110 یورو قیمت داشت.

دیگر خبرها

  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند