Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در توصیه های به رتبه های برتر کنکور در حوزه علوم انسانی گفت: با برنامه ریزی، اراده و امید به آینده آرزوهای بزرگ مثبت و سازنده داشته باشید. - اخبار سیاسی -

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، در اختتامیه گردهمایی رتبه های برتر آزمون سراسری(گروه علوم انسانی) از دانشجویان خواست حضورشان در محضر امام معصوم(ع) در بدو تحصیل را به فال نیک بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخشی از اتفاقات آینده زندگی دست خودمان و بخش دیگر آن، خارج از اختیار ما می باشد،  افزود: از امام رضا(ع) بخواهید که بتوانید با تلاش و پشتکار استعدادهای خود را شکوفا کنید و به قله ها برسید نه اینکه حداقلی باشید. 

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به اینکه شهید فخری زاده در کنار یک دانشمند هسته ای، دانشمند علوم انسانی هم بود، به تشریح نحوه بهره مندی و استمداد این شهید هسته ای و سایر علما و اندیشمندان از محضر ائمه اطهار(ع) و ضرورت توسل به ایشان برای گره گشایی از عرصه های مختلف زندگی به ویژه مسائل علمی پرداخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم  رهبری در دانشگاه ها در ادامه به دانشجویان توصیه کرد:  از همین  آغاز تحصیل خود برنامه ریزی و اراده و امید به آینده و همت بالا و آرزوهای بزرگ مثبت و سازنده داشته باشید و آن ها را با اهل بیت(ع) در میان بگذارید تا سرمایه عمر خود را در مسیر اشتباه از دست نداده و بتوانید اتفاقات بزرگ را رقم بزنید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاد رهبری دانشگاه ها حجت الاسلام مصطفی رستمی نهاد رهبری دانشگاه ها حجت الاسلام مصطفی رستمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان گفت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجی دختران  بودند..

 ابوطالب شفقت  افزود: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال باهم   رقابت  کردند..

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود ۳ هزار نفر پذیرفته می‌شوند افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان با استعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

دیگر خبرها

  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org