Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@14:15:10 GMT

تساوی شباب الاهلی در الکلاسیکوی امارات

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۴۵۴۷

تساوی شباب الاهلی در الکلاسیکوی امارات

به گزارش “ورزش سه”، در مهمترین دیدار هفته هشتم رقابت های لیگ امارات موسوم به ادنوک لیگ، تیم های شباب الاهلی و العین در استادیوم راشد در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان به نتیجه تساوی یک – یک رضایت دادند.

 

در این دیدار دیدنی که با حضور پرتعداد تماشاگران در استادیوم حال و هوای خاصی به آن داده بود، العین در دقیقه ۴۴ به گل نخست بازی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال کرنر بندر الاحبابی به روی دروازه با ضربه سر تند و تیز کودجو لابا بهترین گلزن العین همراه شد و او پیش از اتمام نیمه نخست گل اول را وارد دروازه میزبان کرد.

 

 

 

اما این پایان کار در نیمه نخست نبود. شباب الاهلی خیلی زود به بازی برگشت و گل تساوی را به ثمر رساند. در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، ارسال یحیی الغسانی به روی دروازه به نوراللهی رسید که توپ پس از تاثیرگذاری این بازیکن به بندرالاحبابی برخورد و سپس به تیر دروازه اصابت کرد که در برگشت مقابل کارلوس ادواردو قرار گرفت و این بازیکن در مقابل دروازه خالی کار سختی برای به ثمر رساندن گل تساوی نداشت تا بازی در نیمه نخست با نتیجه یک – یک به پایان برسد.

 

در نیمه دوم شباب الاهلی با تکیه بر میزبانی و حضور هوادارانش، تیم برتر میدان بود. نکته قابل توجه ۴۵ دقیقه دوم، عملکرد بسیار خوب احمد نوراللهی بود که در این بازی و برخلاف دیدارهای قبلی، در پست جدیدی به میدان رفته بود. مهدی علی سرمربی شباب الاهلی از بازیکن ایرانی خود در پست ۶ و سیستم ۴۴۲ خطی استفاده کرده بود و وظیفه او مهار کریستین گوانکا بازیکن العین بود که در این وظیفه نیز به خوبی عمل کرد و با اینکه کمتر در کارهای تهاجمی شرکت می کرد اما تحسین فارس عوض گزارشگر مشهور این بازی را نیز برانگیخت و او از عملکرد بازیکن ایرانی شباب الاهلی تمجید کرد.

 

 

 

در دقیقه ۷۱ این مسابقه نیز مهدی قایدی به جای یحی الغسانی وارد زمین شد. در دقیقه ۷۴ شباب الاهلی روی یک ضدحمله صاحب فرصت بسیار خوبی شد. مهدی قایدی با یک پاس در عرض، احمد خلیلی را در موقعیت شوت زنی قرار داد که او نیز همزمان با باشوی کوچک وارد زمین شده بود. شوت سرکش احمد خلیل با واکنش دیدنی خالد عیسی سنگربان العین و پس از برخورد به تیر دروازه به گل منجر نشد تا دو تعویض مهدی علی نتوانند تنها ۳ دقیقه پس از ورود به زمین روی گل پیروزی بخش شباب الاهلی تأثیرگذار باشند.

 

در ادامه بازی با اینکه شباب الاهلی صاحب توپ و میدان بود اما بازیکنان این تیم موفق نشدند به گل برتری دست پیدا کنند. در دقایق پایانی مسابقه نیز کار به جنجال کشیده شد و ولید عباس بازیکن شباب الاهلی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و داور نیز برای جلوگیری از درگیری ها سریعا سوت پایان بازی را به صدا درآورد و این دیدار نیز با تساوی یک – یک به پایان رسید. البته کادرفنی و بازیکنان شباب الاهلی خیلی به داوری این مسابقه معترض بودند و در یکی از صحنه ها مهدی قایدی پس از برخورد با مدافع حریف درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

 

 

 

با توجه به پیروزی الجزیره، این تیم  16 امتیازی شد و توانست رتبه دوم جدول را از شباب الاهلی بگیرد و العین نیز با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد. شباب الاهلی نیز ۱۵ امتیازی شد و به جایگاه سوم سقوط کرد.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امارات شباب الاهلی مهدی قایدی احمد نورالهی امارات شباب الاهلی مهدی قایدی شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود و در پایان تیم تراکتور راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمدنادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستا وو(۷۸- امیرحسین حسین زاده)،مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد (۸۰- فردین یوسفی)،گریگول چاپرادزه (۴۵- ارشیا سرشوق)،شایان مصلح، مهردادرضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازیکنان تراکتور در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴۶ ارسل روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند مهدی هاشم نژاد دروازه ذوب آهن را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتور شود.

بازیکنان ذوب آهن پس از دریافت گل، حملات زیادی را روی دروازه تراکتور تدارک دیدند و حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد و محمدحسین اسلامی موفق شد در دقیقه ۶۰ گل تساوی برای ذوب آهن به ثمر برساند.

بازیکنان تراکتور پس از دریافت گل تساوی، حملات زیادی را به سمت دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که در یکی از این حملات و در دقیقه ۸۵، ارسال ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب صفا هادی به سمت دروازه ذوب آهن رفت تا این موقعیت گلزنی برای شاگردان حمید مطهری از بین رود.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم دو تیم نتوانستند توپی را وارد دروازه کنند تا این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و تیم تراکتور موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ذوب آهن را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

کد خبر 6089369

دیگر خبرها

  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما