Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مهرابیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به آخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: بررسی آمارهای در روزهای و هفته‌های اخیر نشان دهنده نوسان در تعداد بستری‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه در برخی روزها با افزایش و روز دیگر با کاهش تعداد بستری‌های مواجه بوده‌ایم، گفت: مراجعات سرپایی به مراکز جامع سلامت طی روزهای گذشته افزایش داشته که نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۴۴ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند، گفت: هم اکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان ۲۸۹ نفر است.

وی با بیان اینکه کاهش آمارها نباید این تصور را ایجاد کند که کرونا پایان یافته و یا کنترل شده است، اضافه کرد: شهروندان باید همانند گذشته و برای ورود به موج جدید شیوه نامه‌ها را با جدیت بیشتر رعایت کنند.

مهرابیان با اشاره به بستری ۶۶ بیمار بد حال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه، ادامه داد: پنج بیمار بد حال امروز به این بخش منتقل شدند و در مجموع حال ۶۲ بیمار کرونایی دیگر خوب نیست.

وی به آخرین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اشاره و تصریح کرد: شهرستان املش با تغییر رنگ به وضعیت آبی درآمده اما رودبار همچنان نارنجی است باقی شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

کد خبر 5339270

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا رنگ بندی کرونایی فردین مهرابیان دانشگاه علوم پزشكی گیلان ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین خطبه های نماز جمعه آمار کرونا قوه قضاییه کرمانشاه گرگان ایلام عکس استانها اردبیل واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • رصد دقیق ۴۷۰۰۰۰ هکتار برنج شمال با داده‌های فضایی
  • برآورد سطح زیرکشت برنج با داده‌های فضایی برای نخستین بار
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • ببینید | تلاش مرد فداکار برای رساندن دارو به دختر بیمار
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد