Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@16:32:06 GMT

آخرین خبر درباره وضعیت محمد انصاری

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۴۶۵۴

آخرین خبر درباره وضعیت محمد انصاری

به گزارش ورزش سه، علی علیزاده می‌گوید که محمد انصاری بازیکن این تیم از فهرست بزرگسالان خارج نخواهد شد و احتمال دارد در پایان فصل به میدان برود.

 

این در حالی است که باتوجه به مصدومیت شدید انصاری احتمال خروج او از لیست مس رفسنجان و خریدی تازه برای این تیم مطرح می‌شد.

 

علیزاده درباره درباره وضعیت محمد انصاری توضیح داد: فکر می‌کنم انصاری رباط پاره کرده و متاسفانه ما این بازیکن را تا شش ماه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با خود بازیکن صحبت کنیم و تعاملی برقرار کنیم. انصاری را از لیست خارج نمی‌کنیم چون پنج سهمیه بزرگسالان داریم و مشکلی از این بابت نداریم که محمد را کنار بگذاریم. محمد یکی از بازیکنان ارزشمند ایران باشگاه ما است و ما او را دوست داریم. با او صحبت می‌کنیم و یک تصمیم برای او خواهیم گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد انصاری مس رفسنجان محمد انصاری مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!

گمانه‌زنی‌ها درباره حضور محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان دوباره بالا گرفته است. الاتحاد عربستان تابستان پارسال آماده پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای مهاجم لیورپول بود، اما این بازیکن به این پیشنهاد جواب منفی داد.

در شرایطی دوباره بحث صلاح در عربستان مطرح شده است که باشگاه‌های عربستانی تنها در صورتی برای جذب محمد صلاح در تابستان امسال اقدام خواهند کرد که او خودش اعلام کند که قصد بازی در لیگ سعودی را دارد.

صلاح ژوئن امسال ۳۲ ساله خواهد شد و قرارداد او تابستان ۲۰۲۵ با لیورپول به پایان خواهد رسید و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او می‌خواهد قبل از پایان قراردادش لیورپول را ترک کند. البته به نظر می‌رسد خلاف ۲ سال اخیر، عربستانی‌ها در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان امسال رویکرد متفاوتی را در پول‌پاشی برای ستاره‌های مطرح فوتبال جهان در پیش بگیرند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تابستان پارسال نزدیک به ۸۰۰ میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کردند، اما انتظار می‌رود آن‌ها تابستان امسال رویکرد آرام‌تری اتخاذ کنند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان (SPL) تابستان امسال روی جذب بازیکنان جوان‌تر تمرکز خواهند کرد و چهره‌های با نفوذ فوتبال این کشور معتقدند که باشگاه‌ها نباید صرفا به خاطر اسم یک بازیکن پول‌های کلان خرج کنند و به باشگاه‌ها توصیه می‌شود تا رویکردی بابرنامه و پایدارتر در بازار نقل‌و‍‌انتقالات داشته باشند.

دیگر خبرها

  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»