Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانطور که می دانید فضاهای صنعتی و کارخانه‌ها نیاز به تهویه هوا دارند. به این موضوع فکر کنید که در چنین فضایی گردوغبار بسیاری وجود دارد. در بعضی از موارد شاهد وجود گازهای سمی هستیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویدفکتور، در بعضی فضاها میزان اکسیژن موجود در هوا بسیار کم است. همه این‌ها در کنار هم باعث می شود که استفاده از هواکش صنعتی اهمیت بسیاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مقاله برای دریافت راهنمای خرید فن صنعتی با ما همراه باشید.

ضرورت استفاده از هواکش صنعتی

برای درک بهتر موضوع لازم می دانیم در ابتدا اطلاعاتی را در رابطه با اهمیت استفاده از هواکش صنعتی بیان کنیم. در گذشته جایگزینی هوای تازه را با یک روش طبیعی انجام می دادند به این گونه که راه‌هایی برای ورود و خروج هوا قرار داده می شد، اما اکنون استفاده از هواکش‌های صنعتی و هواکش های خانگی بسیار افزایش یافته است البته شاید تصور کنید که تهویه مطبوع تنها کاری ست که این هواکش ها انجام می دهند، در صورتی که موارد دیگری نیز هستند که از مزایای هواکش های صنعتی محسوب می شوند:

هواکش های صنعتی کمک می کنند که هوای سالم‌تری را برای تنفس در محیط کار داشته باشیم.

وجود هواکش احتمال بروز خطراتی مانند آتش سوزی را کاهش می‌دهد. در فضاهای صنعتی دودها و گردوغبارهای متعددی وجود دارند، که می‌توانند باعث آتش سوزی شوند.

دمای محیط را  در حالت استاندارد نگه می‌دارند.

آلاینده های موجود در هوا را از بین می‌برند یا مقدار آن را بسیار کم می‌کنند. وجود آلاینده‌ها می‌تواند تهدیدی جدی برای سلامت کارکنان باشد.

راهنمای خرید فن صنعتی

بعد از هر آنچه در مطالب بالا گفتیم، اینجا به اصل مطلب می رسیم، یعنی قبل از خرید یک هواکش صنعتی باید به چه نکاتی دقت داشت؟

نوع محیط شما: در محیط کاری شما چه آلاینده‌هایی تولید می‌شود؟ امکان تهویه هوای طبیعی وجود دارد؟ البته در محیط‌های صنعتی تهویه هوای طبیعی به تنهایی کارساز نیست اما وجود آن کمک بسیاری به شما می‌کند. محیط کار شما چند متر است؟ می‌خواهید چند ساعت در روز هواکش روشن باشد؟

به همه سوالات فوق به طور دقیق پاسخ دهید، با توجه به پاسخ‌های خود می‌توانید هواکشی را انتخاب کنید که برای شما کاربردی‌تر از سایر هواکش‌ها باشد. با یک کارشناس هم می‌توانید در رابطه با این سوالات و پاسخ به آن‌ها مشورت کنید.

کیفیت هواکش: شما از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید، یک بار محصولی با کیفیت را خریداری کنید یا چندین محصول با کیفیت متوسط را بخرید؟ اگر پیشنهاد ما را بخواهید، پیشنهاد می‌دهیم که یک بار خیال خود را راحت کنید و محصولی با کیفیت و ماندگاری بالا را انتخاب کنید.

در راهنمای خرید فن صنعتی هم باید به این موضوع دقت داشته باشید. یک هواکش یا فن صنعتی برای محیط کار شما نقش مهمی را ایفا می کند پس، یک بار با خیال راحت هواکشی با کیفیت را بخرید و دیگر بابت این موضوع نگرانی خاصی نداشته باشید.

قیمت هواکش: با وضعیتی که در بازار مشاهده می کنیم، هزینه و قیمت خرید هر محصولی نقش مهمی در انتخاب آن محصول دارد. طبیعتا همه می دانیم که یک هواکش با کیفیت، قیمت پائینی ندارد پس، فریب تبلیغات را نخورید. کیفیت هر محصول با قیمت آن رابطه‌ای مستقیم دارد.

خرید از مرکزی معتبر: احتمالا این مشکل برای شما هم پیش آمده است که من هواکشی با قیمت تقریبا بالا را خریده‌ام و تصور می‌کردم که کیفیت خوبی هم دارد اما این‌طور نبود. بله متاسفانه در بازار افراد سودجویی هستند که محصولات بی‌کیفیت را با قیمت‌ها بالا به فروش می‌رسانند. در چنین مواردی راهکار بسیار ساده‌ای وجود دارد.

خریدهای خود را از مراکز معتبر انجام دهید. برای انتخاب مرکز معتبر هم برای شما خبر خوبی داریم، با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک مرکز خرید معتبر

شما هم به دنبال ویژگی‌های یک مرکز خرید معتبر هستید؟ پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

در چنین مرکزی، کارشناس هایی برای راهنمایی شما حضور دارند.

چنین مرکزی خدمات پس از فروش و پشتیبانی معتبری دارد.

شما را به درستی راهنمایی می‌کنند و فقط به فکر سود مالی خود نیستند.

تنوع محصول بالایی دارند.

مسئولیت‌پذیری هم از دیگر ویژگی‌های چنین مرکز است.

با توجه به مطالب بالا باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی ویدفکتور سال‌هاست که در زمینه توزیع و فروش تجهیزات صنعتی مشغول به کار است. این فروشگاه تجربه بالایی در این زمینه دارد. همین تجربه برای شما کمک بسیار خوبی به حساب می‌آید. شما به سادگی می‌توانید از راهنمایی کارشناسان این مجموعه کمک بگیرید.

به خصوص اگر در انتخاب هواکش مورد نظر خود، هنوز مردد هستید و تصمیم درستی را نگرفته اید. کارشناس های متخصص و البته با تجربه این مجموعه در کنار شما هستند. بعد از خرید هم باز می‌توانید از پشتیبانی کارشناس‌های این مجموعه کمک بگیرید و درصورت بروز هر گونه مشکلی آن را برطرف کنید.

نتیجه‌گیری

در مطالب بالا اطلاعات کاملی را در رابطه با راهنمای خرید فن صنعتی ارائه داده‌ایم، اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید به سایت ویدفکتور (https://vidfactor.com) مراجعه کنید و سوال خود را مطرح کنید. مطمئن باشید که در اسرع وقت به سوال شما پاسخ می‌دهند و به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواکش صنعتی تهویه هوا استفاده از هواکش هواکش صنعتی محیط کار یک هواکش برای شما هواکش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها

قبل از خرید باربیکیو، حتما باید مشخص کنید که تصمیم دارید آن را در چه محلی قرار دهید. محل قرارگیری باربیکیو می‌تواند به شما در تعیین نوع سوخت کمک کند.

به گزارش ایسنا به نقل از شومینه پدیده، استفاده از باربیکیو در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و در کشور ما نیز از قدیم استفاده از منقل و کباب پز بسیار رایج می باشد. البته پس از گذشت مدتی و ورود انواع باربیکیو دست ساز و کباب پزها به بازار، طبخ مواد غذایی به صورت کباب شده کاری آسان‌تر شد. باربیکیو یکی از کاربردی‌ترین وسایل برای پخت و پز مواد غذایی به صورت کباب شده است که امروزه مورد استقبال خیلی از مردم می باشد.

معرفی انواع کباب پز و ویژگی‌های آن

اگر قصد خرید باربیکیو و کباب پز را دارید، بهتر است در مرحله اول با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید و  سپس برای خرید آن اقدام نمایید.

در ادامه با انواع کباب پز آپارتمانی و باربیکیو آشنا خواهید شد:

باربیکیو ذغالی

باربیکیو ذغالی، جزو محبوب‌ترین دستگاه‌های کباب پز می‌باشد. این وسیله به کمک ذغال حرارت مورد نیاز برای کباب کردن مواد غذایی مختلف را تامین می‌کند و تقریبا عملکردی شبیه به همان منقل‌های قدیمی دارد، اما با این تفاوت که ظاهر آن‌ها به صورت تخصصی طراحی شده است. مدل‌های فن دار باربیکیو ذغالی، نیازی به باد زدن ذغال و مشتعل نمودن ذغال‌ها ندارد و از طرفی می‌توان به وسیله سینی طراحی و تعبیه شده در زیر ذغال‌ها، خاکستر ایجاد شده را به راحتی خالی کرد.

مزایا و معایب باربیکیو ذغالی شامل موارد زیر هستند:

    تولید دود زیاد     امکان استفاده در محیط‌های باز مانند ویلا، حیاط، بالکن و ...     نامناسب برای استفاده در محیط‌های بسته و آپارتمانی      باقی ماندن طعم خوش دود بر روی مواد غذایی کباب شده

باربیکیو گازی

کباب پزهای گازی، سوخت مورد نیاز خود را برای کباب کردن مواد غذایی، به وسیله گاز شهری تامین می‌کنند و این نوع از باربیکیوها به دلیل تولید دود کمی که از خود دارند، برای استفاده‌های آپارتمانی، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آیند. کباب پز گازی، قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته و این امکان را فراهم می‌سازد تا شما بسته به مقدار مواد غذایی، حرارت آن را به دلخواه تنظیم نمایید.

این نوع از محصول به دلیل این که بیشتر برای مصارف آپارتمانی مناسب می‌باشد، در دو مدل رومیزی و ایستاده طراحی و تولید شده‌ است. البته لازم به ذکر است که شما می‌توانید از بهترین باربیکیو گازی و تامین سوخت آن به وسیله کپسول‌های گاز مایع، از این دستگاه در پیک نیک نیز استفاده نمایید.

باربیکیو آجری

یکی از باربیکیوهای پرطرفدار، نوع آجری یا باربیکیو دست ساز است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقرون به صرفه بودن، زیبایی و استفاده آسان آن اشاره کرد. می‌توانید با بهره گیری از این باربیکیو در فضاهایی مانند باغ، بالکن، حیاط و ویلا فضای خود را زیباتر کنید.

نکاتی برای خرید باربیکیو

جنس

جنس بدنه باربیکیو یا کباب پز باید کاملا ضد زنگ باشد و از طرفی باید مقاومت چشم‌گیر و قابل توجهی از خود در برابر رطوبت نشان دهد. باربیکیوهایی که جنس بدنه آن‌ها از آهن می‌باشد، به دلیل قیمت پایین‌تر، برای مصرف کننده انتخاب بهتری به حساب می‌آیند، اما با گذشت زمان ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهند و شما مجبور می‌شوید تا مجددا اقدام به خرید کباب پز کنید که همین امر موجب می‌شود تا هزینه‌های بیشتر را برای داشتن یک باربیکیو پرداخت کنید.

نوع سوخت باربیکیو

همان طور که پیش‌تر گفتیم، حتما باید در زمان خرید کباب پز به تامین سوخت آن فکر کنید. برای مشخص کردن نوع سوخت باربیکیو بهتر است، محل قرارگیری آن را مشخص کنید. برای مثال کباب پزهایی که ذغال حرارت مورد نیاز کباب شدن مواد غذایی را تامین می‌کند، گزینه مناسبی برای استفاده‌ آپارتمانی به شمار نمی‌آیند.

ابعاد و اندازه درست باربیکیو

از دیگر مواردی که باید هنگام خرید باربیکیو به آن توجه داشته باشید، ابعاد و اندازه محل قرارگیری باربیکیو می‌باشد. برای مثال اگر تصمیم داشته باشید که از باربیکیو در بالکن و تراس استفاده نمایید، بهتر است بسته به متراژ تراس و بالکن، سایز مناسبی از باربیکیو را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از باربیکیو در مجاورت آلاچیق و در حیاط ویلا بهره‌مند شوید، باید به سراغ مدل‌های ایستاده بروید.

البته لازم به ذکر است که باید در مورد انتخاب ابعاد و اندازه کباب پز بدانید، در هر دفعه برای استفاده از باربیکیو شما نیاز دارید که بدانید چه مقدار و چه حجم از مواد غذایی را کباب می‌کنید؛ زیرا این مسئله نیز می‌تواند بر روی انتخاب سایز باربیکیو تاثیر بگذارد.

صفحه گریل

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید باربیکیو باید به آن دقت کنید، جنس صفحه‌های گریل است. در حقیقت مهم‌ترین بخش باربیکیو که در طبخ و آماده‌سازی غذا تاثیر زیادی دارد، دارا بودن صفحه گریل می‌باشد. صفحات گریل در 2 مدل مسطح و شبکه‌ای ساخته می‌شوند، این صفحات از جنس‌های استیل، چدن، آهن، روکش لعاب یا تفلون در بازار موجود هستند.

سخن پایانی

با توجه به زیاد بودن مدل باربیکیوها در بازار، قطعا انتخاب بهترین باربیکیو آسان نخواهد بود. همان‌طور که می‌دانید آماده سازی کباب و استفاده از باربیکیو در ایران از زمان‌های گذشته تا امروز طرفداران زیادی دارد.

پخت کباب نیاز به داشتن امکانات و تجهیزات رستورانی دارد؛ به همین دلیل خرید بهترین باربیکیو اهمیت بالایی خواهد داشت.

همچنین برای اطلاع از قیمت فروش باربیکیو ، قیمت فروش انواع آتشدان و شومینه برقی میتوانید از سایت شومینه پدیده دیدن فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها