Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، مذاکرات دورهای هیئت‌های ازبکستان و قزاقستان در تعیین و علامت‌گذاری مرزهای دولتی در روزهای 25 و 29 اکتبر در شهر «آلماتی» برگزار شد.

طرفین در چارچوب این مذاکرات، تنظیم اسناد نهایی تعیین مرز میان دو کشور را مورد بررسی قرار دادند.

برنامه ریزی می‌شود، نشست آتی در ماه نوامبر سال جاری میلادی در قلمرو ازبکستان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازبکستان و قزاقستان 2 هزار و 203 کیلومتر مرز مشترک دارند.

تعیین و علامت‌گذاری مرزهای ازبکستان و قزاقستان در سال 2003 میلادی و اقدامات میدانی در این مورد در اول ماه آوریل سال 2004 آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علامت گذاری مرزی مقامات ازبکستان و قزاقستان ازبکستان و قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان عصر سه شنبه و مقارن با هفته معلم، مراسم تجلیل از اساتید و اعضای هیأت علمی برتر مجموعه دانشگاه دامغان برگزار شد.

این آئین که در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد از ۲۰ استاد نمونه و سرآمد و ارتقا یافته قدردانی شد.

رئیس دانشگاه دامغان در این مراسم به کسب رتبه جدید این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در لیست «نیچر ایندکس» که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است، دانشگاه دامغان در جایگاه نهم مؤسسات آموزشی کشور قرار گرفته است

اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها علاوه بر مأموریت گسترش کمی و کیفی آموزش و پیگیری راهبرد آموزش‌های کاربردی و مهارت‌محور، نقش تربیت صحیح نسل را نیز بر عهده دارد.

حجت السلام رستمیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دامغان گفت: معلمی با شأن بلند تعلیم و تربیت، ادامه مسیر رسالت انبیای الهی است و رسالت انبیای الهی برداشتن جهل و غفلت از جامعه بشری بوده و این در پرتو تعلیم و تربیت صحیح قابل دستیابی است.‌

وی هدف نهایی از کسب علم و عالم شدن را رسیدن به رشد و عقلانیت دانست و یکی از جلوه‌های آن را تمرکز تلاش‌ها و آثار استاد شهید مطهری بر این محور بسیار مهم معرفی کرد.

کد خبر 6099750

دیگر خبرها

  • همایش‌ها در استان بوشهر روستامحور برگزار می‌شوند
  • این علامت‌ها خبر از بیماری آسم می‌دهد؟
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح/ دور جدید مذاکرات آتش‌بس امروز برگزار می‌شود
  • روان‌سازی و تسهیل در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • روان‌سازی در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس؛ محور پنجمین کنگره امام رضا(ع)
  • هفتمین نشست مقامات عالی‌رتبه خزر برگزار شد
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود