Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@15:59:51 GMT

اختلاف اسکوچیچ و طارمی، اختلاف خانوادگی!

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۵۰۴۱

اختلاف اسکوچیچ و طارمی، اختلاف خانوادگی!

به گزارش ایسنا، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره برنامه این تیم برای بازی با لبنان و سوریه در ۲۰ و ۲۵ آبان در چارچوب هفته پنجم و ششم انتخابی جام جهانی گفت: از روز شنبه اردوی تیم ملی آغاز می‌شود و بازیکنان در اردو حاضر می‌شوند و بعد از انجام تست کرونا روز یک شنبه عازم بیروت می شویم.

او با اشاره به مشکلات تیم ملی برای عزیمت به لبنان و سپس اردن گفت: برای سفرمان یک مقدار مشکل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکلات به لحاظ پروازی است که عزیزی خادم برای حل و فصل این مسائل پیگیر است. ما دو بازی خارج از خانه داریم که انتقال بازیکنان یکی از مشکلات ما است که باید به بیروت و از آنجا به اردن (محل میزبانی سوریه  از بازی‌های خانگی خود) برویم و بعد به ایران برگردیم. امید داریم با پیگیری‌های عزیزی خادم این مشکلات حل و فصل شود. ضمن اینکه یکسری بازیکنان هم مستقیم وارد لبنان می شوند.  

سرپرست تیم ملی درباره اختلاف اسکوچیچ و طارمی که چندی قبل در فضای مجازی علنی شد و حاشیه‌هایی را به دنبال داشت گفت: این‌ موضوعات درون خانوادگی است و حل می‌شود.

خورشیدی درباره استفاده از کمک داور ویدیویی در این بازی نیز گفت: تا چند روز پیش موضوع میزبانی لبنان هم در هاله‌ای از ابهام بود و مشخص نبود که فدراسیون فوتبال لبنان مجوز میزبانی را بگیرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی همه جوانب میزبانی لبنان - به علت مشکلات و درگیری‌های این کشور - بود که در نهایت مجوز میزبانی صادر شد و موضوع قطعی این است که ۶۰ درصد ورزشگاه پر می‌شود. ورزشگاه هم در شهر صیداست که به هر حال با بیروت فاصله دارد. در هر صورت ما تابع کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم. آن ها تشخیص دادند که می‌توانیم در لبنان بازی کنیم و ما هم بازی می‌کنیم.

ایران با برگزاری چهار دیدار در ماه‌های شهریور و مهر و پیروزی برابر عراق، سوریه و امارات و مساوی مقابل کره‌جنوبی با ۱۰ امتیاز در گروه خود صدرنشین است و وضعیت خوبی برای صعود به جان جهانی قطر دارد. تیم‌های اول و دوم این گروه به طور مستقیم راهی جام جهانی قطر خواهند شد و تیم سوم در مرحله پلی آف برای آخرین سهمیه آسیا با تیمی از آمریکای شمالی یا مرکزی دیدار خواهد کرد. 

مساله اختلاف اسکوچیچ و طارمی، چند هفته قبل بر سر اظهارات این دو علنی شد و حالا اهالی فوتبال در انتظار فهرست تیم ملی و واکنش سرمربی کروات به این اختلاف هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، به احتمال قریب به یقین برگزاری مسابقه بسیار حساس استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی که احتمالا بدون تماشاگر نیز خواهد بود، هفته آخر لیگ برتر ایران را تحت‌تاثیر خود قرار خواهد داد.

با این حال مسئولان سازمان لیگ درس نگرفته از اتفاقات فصل گذشته و بازی حساس پرسپولیس-پیکان در همین اوقات، دوباره برگزاری این بازی را در استادیومی برنامه‌ریزی کردند که اگر قرار باشد پذیرای هواداران نباشد قطعا در مسیر‌های اطراف خود ازدحام عظیمی از طرفداران را میزبانی خواهد کرد.

استادیومی که قبلا یک بار تیم پاس در آن قهرمان فوتبال ایران شده و بر روی سکوهایی که هواداران این تیم و درجه‌داران نیروی انتظامی در آن حضور داشتند، جام قهرمانی را بالای سر برده است.

این احتمال بسیار قریب وجود دارد که استقلال در روز پایانی لیگ یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ باشد و اگر آنها تا آن دیدار از رقابت‌ برای کسب جام دست نشسته باشند و اگر پرسپولیس نیز غفلت نکند و همچنان برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد، بدان معنا است که فوتبال ایران در روز پایانی باید دو بازی بسیار سنگین را میزبانی کند. یکی در ورزشگاه آزادی و دیگری در کجا؟ ورزشگاه دستگردی؟

از همین حالا می‌شود پیش بینی کرد که بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

اما شهر تهران در حال حاضر ورزشگاه دیگری برای میزبانی از بازی های تیم های تهرانی ندارد و قطعا گزینه هایی مثل انتقال بازی به استان همجوار (کرج یا اراک) یا بازی در یک ورزشگاه استاندارد دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت که به احتمال زیاد می‌تواند این ورزشگاه، استادیوم شهر قدس باشد که پیکان سابقا همه بازی های خانگی خود را در آن برگزار می‌کرد و به نوعی تبدیل به خانه پیکان شده بود اما آنها به دلایلی از شهر قدس کوچیدند و دوباره بازی های خود را به دستگردی منتقل کردند. اما علی الظاهر احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان مدتی است که با مسئولان شهر قدس در مکاتبه است تا دوباره این ورزشگاه را بدل به خانه‌ای برای میزبانی از رقبا در لیگ برتر کند؛ جایی که پیکان می‌تواند در آن آرام آرام روی جمعیت هواداری خود نیز حساب کند.

پس از همین حالا منتظر این تغییر در برنامه روز پایانی لیگ در یازده خرداد که قرار است همه بازی‌ها به صورت هم‌زمان برگزار شود، باشید. آن هم در شرایطی که پیکانی‌ها بدون تردید فشار زیادی را به خاطر میزبانی استقلال تحمل خواهند کرد و به شدت مورد آماج کامنت های هواداری در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!