Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پرواز مسیر تهران ـ مشهد شرکت هواپیمایی کاسپین به شماره پرواز 040 قرار بود روز گذشته ساعت 16:15 انجام شود که با دو الی سه بار تاخیر مسافران را سرگردان کرد.

یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه پرواز 16:15 انجام می‌شد ما از حدود ساعت 14:30 در فرودگاه بودیم، اما هنگامی که کمتر از نیم ساعت به پرواز مانده بود، در سالن فرودگاه اعلام شد که این پرواز ساعت 18:15 انجام می‌شود، در حالی که اطلاع‌رسانی قبلی از طریق پیامک به مسافر انجام نشده بود که اگر انجام می‌شد ما زودتر به فرودگاه نمی‌آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسافر پرواز کاسپین افزود: به هر حال منتظر ماندیم تا ساعت 18:15 شود اما حوالی این ساعت، مجددا اطلاعات فرودگاه مهرآباد اعلام کرد که این پرواز ساعت 20:30 انجام می‌شود.

این مسافر با بیان اینکه تاخیرات پیاپی موجب ناراحتی و خستگی مسافران شده بود، گفت: پیش از آنکه ساعت 20:30 فرا رسد، حدود ساعت 19:30 بود که اعلام شد مسافران این پرواز به گیت پذیرش بیایند و ‌سوار هواپیما شوند‌.

وی ادامه داد: در این مدت اغلب پروازهای شرکت کاسپین هم با تاخیر مواجه شده بود و مسافران دیگر هم سرگردان بودند، اما هرچه از مسئولان این پرواز درباره علت تأخیر‌ها و دلیل عدم اطلاع‌رسانی قبلی پیگیری کردیم، کسی پاسخگو نبود.

این مسافر پرواز تهران ـ مشهد گفت: بالاخره سوار هواپیما شدیم اما حدود 35 دقیقه از پرواز گذشته بود که ‌اعلام شد هواپیما دچار نقص فنی شده است و باید به مهرآباد برگردیم، موجی از نگرانی مسافران را فرا گرفت، موضوع را از یکی از مهمانداران پیگیری کردم که وی گفت نقص فنی در یکی از موتورها پیش آمده است.

این مسافر افزود: بالاخره هواپیما به سلامت در مهرآباد نشست و حدود ساعت 21:30 مجددا در مهرآباد چمدان‌های خود را پس گرفتیم، مسئولان شرکت کاسپین هم اعلام کردند که ‌مسافران برای سرو شام به رستوران بیایند و پرواز تا ساعاتی دیگر انجام می‌شود.

وی افزود: همین اتفاقات موجب شد تعدادی از مسافران که سرگردان و خسته شده بودند از پرواز با این شرکت هواپیمایی انصراف دهند و به خانه برگردند به هر حال امیدی نبود این پرواز انجام شود.

این مسافر شرکت کاسپین گفت:‌ تعدادی از مسافران هم در مشهد هتل رزرو کرده بودند، اما بروز همین نقص فنی و تأ‌خیرات موجب شد که به علت ترس از پرواز با این شرکت پرواز نکنند و همین امر موجب بروز ضرر و زیان برای مسافران شد که مشخص نیست چه کسی این ضرر و زیان را جبران می‌کند.

بنابراین گزاش خبرگزاری فارس، آماده دریافت توضیحات شرکت هواپیمایی کاسپین در‌باره این پرواز است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تأخیر پرواز شرکت کاسپین هواپیما مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، وحید فروغی‌زاده امروز درخصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، گفت: طبق اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی، مسیر باطل اعلام شد.

وی افزود: این پرواز به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی باطل شد.

فروغی‌زاده یادآور شد: هفته گذشته نیز شرایط نامساعد جوی باعث لغو پرواز شرکت ایران ایر به ایلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام تاکید کرد: مسافران پیش از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از انجام پروازها با سامانه‌های 6800 و 199 تماس بگیرند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول
  • فرودگاه شهید بهشتی سالانه ظرفیت پذیرش ۲ میلیون مسافر را دارد
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا