Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:11:26 GMT

کتاب سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به فارس منتشر شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۵۳۶۹

کتاب سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به فارس منتشر شد

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس اعلام کرد: هدف از تهیه این کتاب جمع بندی گزارش جامع سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به فارس و همه مصوبات و تعهدات این سفر است.

هادی بستام افزود: در این کتاب، مشروح بازدیدهای رئیس محترم جمهور و اخبار مربوط به سفر ایشان به ویژه بیانات آقای دکتر رئیسی در جلسه شورای اداری استان فارس منعکس شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بازدید اعضای هیات دولت از شهرستان های استان فارس و سخنان ایشان در جلسه شورای اداری استان به صورت مبسوط در کتاب سفر جمع آوری شده است، ادامه داد: همه تعهدات مدیران ارشد دولت در شهرستان های استان فارس در کتاب سفر گردآوری و منتشر شده است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس اظهار داشت: مصوبات اولین سفر رئیس جمهور محترم و هیأت دولت به استان پهناور فارس به تفکیک دستگاه ها و وزارتخانه های مسئول جمع آوری و در کتاب سفر منتشر شده است.
بستام با اشاره به تاکیدات استاندار فارس در زمینه به نتیجه رساندن مصوبات اولین سفر دولت به این استان، اضافه کرد: اقدام به موقع اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در زمینه انتشار کتاب سفر، امکان پیگیری هرچه دقیق تر و موثرتر مصوبات سفر رئیس محترم جمهور و هیات دولت به این استان را برای مدیران ملی و استانی فراهم خواهد کرد.
گفتنی است به علت محدود بودن تیراژ و صرفه جویی در هزینه ها، فایل کتاب اولین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به فارس در فضای مجازی منتشر شده است.

هیات دولت در هفتمین سفر استانی،‌ به فارس سفر کرد و جلسه شورای اداری و مصوبات این سفر پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در شیراز برگزار شد.

برچسب‌ها سفر استانی دولت سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری فارس پروندهٔ خبری هفتمین سفر استانی رییس‌جمهوری و پیگیری دستاوردهای آن برای فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفر استانی دولت سفر استانی دولت فارس سفر رئیس جمهور هیأت دولت کتاب سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

رئیس جمهور گفت: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

تأکید رئیسی بر حضور گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلسوی درخصوص انتخابات 1402 افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند