Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@19:47:49 GMT

چند نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۵۴۰۲

چند نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟

محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا به امروز ۵۸۰ هزار متقاضی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، گفت: از ۲۸ مهر ماه که ثبت نام برای متقاضیان در این طرح آغاز شده تاکنون ۵۸۰ هزار نفر ثبت نام کردند و این ثبت نام همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: همزمان با ثبت نام متقاضیان پالایش و بررسی‌ها انجام شده و در صورت واجد شرایط بودن از طریق پیامک به آن‌ها اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود زاده با بیان اینکه فرم ج متقاضیان باید حتما سبز باشد، اظهار کرد: عدم استفاده از تسهیلات یارانه‌ای دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم «ج»، فقدان مالکیت خصوصی، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلی خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن هم همانند سایر طرح‌ها اعتبارات و تامین مالی از دو طریق انجام می‌شود، به طوری که بخشی از  اعتبارات و منابع مالی از طریق آورده متقاضیان و بخشی هم از طریق تسهیلات است که تامین می‌شود.

محمود زاده با بیان اینکه آورده متقاضیان متناسب با دهک‌های مختلف جامعه متفاوت است،  افزود: افراد با توجه به شهری که در آنجا واحد خود را انتخاب کردند، آورده شان تعیین می‌شود که متناسب با  اراضی و یا طبقه‌ای که ساکن هستند، این آورده‌ها کم یا زیاد می‌شود.

او یادآور شد: تسهیلاتی که برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده از ۲۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان  متفاوت است که در شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار این موضوع بررسی می‌شود.

۸۳ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در ادامه درباره آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن هم گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۱۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده و از این تعداد ۵۵۰ هزار متقاضی هم اطلاعات خود را تکمیل  و وزارت راه و شهرسازی اسامی آن‌ها را به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ارسال کرده است که از این تعداد هم ۸۳ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

محمود زاده با بیان اینکه طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا متقاضیان تا پایان آذر ماه فرصت دارند که برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کنند، افزود: طبق  تصمیم ستاد هم بانک‌ها فرصت دارند تا پایان بهمن ماه تسهیلات را به متقاضیانی که اسامی آن‌ها ارسال شده و واجد شرایط هستند پرداخت کنند.

او در پایان اظهار کرد: تاکنون مذاکرات و نامه نگاری بسیار زیادی با بانک‌ها برای پرداخت هرچه سریع تر تسهیلات و همچنین همکاری لازم با متقاضیان صورت گرفته که امیدوار هستیم که اقدامات لازم هم در این زمینه صورت گیرد.

223227

کد خبر 1568343

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن بازار مسکن تهران طرح مسکن ملی مسکن ملی راه و شهرسازی نهضت ملی مسکن محمود زاده هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه شدند.

بهزاد کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۶۹۰ نفر برای شهرستان زنجان است.

وی تعداد متقاضیان در مرحله تایید نهایی را ۶۱۷ نفر اعلام کرد و یادآورشد: از این تعداد برای ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان تخصیص پروژه شده را ۱۰۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن هم به دلیل عدم احراز شرایط، رد درخواست شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان