Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برگزاری سومین دوره نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط ویژه جنوب کشور در شیراز خبر داد و گفت: این رویداد که بزرگترین رویداد نمایشگاهی درحوزه صنایع کوچک جنوب کشور محسوب می‌شود ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه امسال در مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:این نمایشگاه در فضایی به متراژ ۱۲۰۰۰ متر مربع و با رویکردی متفاوت‌تر از دوره‌های گذشته برگزار می‌شود.

فتوحی ادامه داد: در این نمایشگاه واحد‌های برگزیده صنایع کوچک از استان‌های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان حضور دارند.

این مقام مسئول گفت: این واحدهای صنعتی محصولات و توانمندی های خود را در زمینه صنایع غذایی، آشامیدنی و تبدیلی کشاورزی، صنایع پزشکی، دارویی، آرایشی، بهداشتی و شوینده، صنایع شیمیایی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع کاغذ و کارتن، صنایع چاپ و بسته بندی، صنایع فلزی و ماشین سازی، صنایع قطعات خودرو، نیرومحرکه و تجهیزات حمل و نقل، صنایع پلاستیک و لاستیک، صنایع چوب، مبلمان و مصنوعات چوبی، صنایع کانی غیرفلزی و ساختمانی ( مواد، مصالح و تجهیزات ساختمانی)، صنایع نساجی، پوشاک، چرم، کیف و کفش و صنایع برق، الکترونیک، مخابرات و رایانه ارائه خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای توسعه بازار داخلی و خارجی، بازدید ویژه مسوولین استانی و کشوری از نمایشگاه و حضور هیات‌های تجاری داخلی و خارجی در نمایشگاه و بهره برداری ویژه از این رویداد، را از برنامه‌های این نمایشگاه اعلام کرد و گفت:علاوه برآن در مدت زمان برگزاری نمایشگاه نشست‌های مذاکرات تجاری B۲B باهدف انعقاد قرارداد‌های تبادل کالاو محصولات و فناوری در نظر گرفته شده است.

فتوحی با اشاره به اینکه این نمایشگاه یکی از سریع‌ترین و موثرترین راه‌های رشد تجارت واحد‌های صنایع کوچک و متوسط بشمار می‌رود، گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران می‌توانندبه صورت مستقیم و رو در رو با مخاطبان هدف مذاکره کرده و با معرفی هر چه بهتر محصولات و خدمات خود، موقعیت برندشان را ارتقا ببخشند.

او تصریح کرد: سومین دوره نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط ویژه جنوب کشور با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و توسط شرکت رویدادسازان توسعه بعنوان مجری برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه تخصصی شهرک های صنعتی فارس شهرک های صنعتی صنایع کوچک جنوب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و پوشاک با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر و چندین شرکت دانش بنیان از کشور‌های چین، ترکیه، هند و همچنین از استان‌های تهران، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مرکزی، ایلام وقم آغاز بکار کرد.

احمد قافی افزود: آخرین دستاورد‌های صنعت نساجی و پوشاک در زمینه‌های ماشین آلات و قطعات نساجی، پارچه‌های مبلی و پرده ای، پوشاک و مواد اولیه به مدت چهار روز در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد به نمایش گذاشته شده است.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت نساجی و پوشاک تا ۱۴ اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد دایر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • سند جامع سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی