Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین پلاسچی سخنگوی باشگاه شهر خودرو  در گفت و گو با خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتصاب بازیکنان این تیم مشهدی اظهار کرد: یک عده بازیکنان ما را تحریک می‌کردند که خدا را شکر فتنه خاموش شد و تیم ما امروز به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو درباره تجمع هواداران معترض در جلوی ساختمان اداره کل ورزش استان خراسان رضوی گفت: افراد حاضر در جلوی ساختمان اداره کل ورزش استان خراسان رضوی صلاح فوتبال مشهد را نمی‌خواهند و این موضوع مهندسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طبق قانون مالکیت باشگاه خصوصی را نمی‌شود از کسی بگیرند. دوستان معترض ضد فوتبال مشهد هستند.

پلاسچی درباره حضور همزمان مهاجری و میثاقیان در محل تمرینات گفت: مهاجری ۵، ۶ روز پیش استعفا داده بود و با توجه به اینکه بازیکنان حرمتش را نگه نمی‌داشتند و به حرفش گوش نمی‌کردند با استعفای این مربی موافقت کردیم و میثاقیان به جای او منصوب شد. من در سابقه فوتبال کشورمان ندیدم که ۲ مربی همزمان به زمین بروند و مهاجری هم باید حیثیت حرفه‌ای خود را حفظ کند و بداند یک روز آمده و یک روز باید برود.

گناه نکردیم که دستمزد بازیکنان را با تاخیر دادیم 

سخنگوی باشگاه شهر خودرو درباره شرط بازیکنان برای قبول سرمربیگری میثاقیان اظهار کرد: بازیکن حق ندارد شرط بگذارد. ما طبق قرارداد جلو می‌رویم و باید ۱۰ درصد قرارداد را قبل از بازی‌ها می‌دادیم، اما ۳ روز بعد از بازی اول دادیم و گناه هم نکردیم.

او درباره اظهارات بازیکنان شهر خودرو مبنی بر دستکاری قرارداد‌ها گفت: طبق قانون کسی نمی‌تواند در قرارداد‌ها دست ببرد و جرم و تخلف محسوب می‌شود. بعضی‌ها دشمن فوتبال خراسان هستند و عناد و خصومت با باشگاه شهر خودرو دارند، اما در نهایت تیم و هواداران شهر خودرو خسارت می‌بینند.

پلاسچی گفت: مهاجری با بازیکنان خداحافظی کرده و دعای خیر و آرزوی سلامتی برای آن‌ها کرده و به بازیکنان توصیه کرده که در تمرینات شرکت کنند.

قصد کنار گذاشتن دستیاران مهاجری را نداریم 

او درباره اظهارات دستیاران مهاجری مبنی بر اینکه باشگاه شهر خودرو حضور نیافتن در تمرینات را بهانه‌ای برای برکناری آن‌ها اعلام کرده است، گفت: ما به آن‌ها یادآور شدیم که طبق قراردادشان باید عمل کنند و در تمرینات غیبت نکنند. حتی اگر بازیکنان تمرین نمی‌کردند باز هم مربیان باید به محل تمرینات می‌آمدند. هر کسی وظیفه دارد و باید براساس قراردادش عمل کند. دستیاران مهاجری قرارداد دارند و ما هم قصد کنار گذاشتن آن‌ها را  نداریم.

پلاسچی درباره اظهارات مهاجری مبنی بر اینکه استعفایی نداده است، گفت: زمانی که مهاجری استعفا داد، مدیرعامل باشگاه به این مربی بیان کرد که با جدیت به کارش ادامه بدهد، اما مهاجری اصرار داشت که برود به خاطر همین استعفایش را پس نگرفت. به هر حال بعد از ۴، ۵ روز دیدیم که بازیکنان به حرف مهاجری گوش نکردند و به رفسنجان نرفتند به همین علت با استعفایش موافقت کردیم. مهاجری در جمع کردن تیم برای سفر به رفسنجان ناتوان نشان داد.

سخنگوی باشگاه شهر خودرو گفت: مهاجری خارج از عرف عمل کرده است. هر آمدنی، رفتنی دارد و حق مسلم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره است تا سرمربی تیم را انتخاب کنند.

او درباره وضعیت دستیاران میثاقیان و اینکه عقیلی وساطت میثاقیان برای بازگشت به شهر خودرو را نپذیرفت، گفت: هادی عقیلی و عماد مهاجری قرارداد دارند و از این به بعد به عنوان دستیار میثاقیان فعالیت می‌کنند. عقیلی مربی بزرگی است و بر سر ما منت گذاشته و از آمریکا به ایران برگشته است. به نطرم بعید است که عقیلی حیثیت حرفه‌ای خود را زیر پا بگذارد. عقیلی با پیشنهاد مهاجری به تیم شهر خودرو آمد و با رضایت کامل با ما قرارداد دارد.

پلاسچی درباره حضور رمضان شکری در تمرینات گفت: شکری از پیشکسوتان فوتبال خراسان محسوب می‌شود و مایه افتخار و مباهات است. ما قصد داریم از شکری در کمیته پیشکسوتان استفاده کنیم.

سخنگوی باشگاه شهر خودو بیان کرد: میثاقیان سرمربی بزرگ و شناخته شده‌ای است که باعث افتخار بزرگ خراسان است. امیدوارم فضا سالم باشد تا بتوانیم از وجود پربرکت میثاقیان استفاده کنیم.

او درباره وضعیت پرونده شکایت کوزین از باشگاه شهر خودرو گفت: ما پیگیر این موضوع هستیم، اما هنوز حل نشده است. همچنین در چند روز آینده نظر مثبت این مربی و مدیر برنامه اش را جلب می‌کنیم تا این مشکل حل شود. با وجود اینکه ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان را دادیم، اما هنوز نتوانستیم قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم.

بیشتر بخوانید

مالکیت باشگاه شهر خودرو از ابتدا برای حمیداوی بوده است


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو رضا مهاجری اکبر میثاقیان سخنگوی باشگاه شهر خودرو او درباره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)

ایسنا/آذربایجان شرقی دیدار تراکتور و ذوب آهن با حواشی همراه بود.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک تی‌تی‌ها در ضربات پنالتی به اتمام رسید و قرمزپوشان به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کردند.

این بازی با حواشی همراه بود که در ادامه می‌خوانید:

*قبل از شروع بازی هواداران به دلیل نتایج ضعیف تراکتور علیه بازیکنان شعار سر دادند.

*در خلال بازی از سمت سکو ها شعار علیه مالک و مدیریت باشگاه تراکتور به گوش می‌رسید.

*مصدومیت متوالی بازیکنان ذوب آهن اعتراض هواداران تراکتور را همراه داشت.

*چند تن از هواداران تراکتور به دلیل هیجان ناشی از بازی بی هوش شدند و سپس به صورت سرپایی مداوا انجام شد.

*در شرایطی که قبل از بازی هواداران تراکتور علیه بازیکنان شعار سر دادند غلبه بر ذوب‌آهن باعث شد تا پرشورها استقبال خوبی از بازیکنان داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا