Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم هاکی بانوان از ۱۱ آبان ماه با دعوت از ۲۶ بازیکن آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی ها‌کی سالنی بانوان، از ۱۱ تا ۱۸ آبان ماه به مدت ۸ روز در استان یزد برگزار خواهد شد.

در این اردو ۲۶ بازیکن زیر نظر سرمربی تیم نیلوفر عبدی و کادرفنی تمرینات خود را در زمینه آمادگی جسمانی، تکنیک و تاکتیک و مهارت‌های فردی در دو نوبت صبح و عصر انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو به منظور آمادگی تیم بانوان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در فروردین ۱۴۰۱ به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: بازی تدارکاتی تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ مردان +تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون هاکی هاکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون هاکی فدراسیون هاکی هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال

حسام نفری و رضا میراحمدی از ذوب‌آهن، سینا معظمی‌تبار، اشکان علیجانی، اسماعیل فلامرزی، ابوالفضل فرامرزی، امیررضا چنگلوایی و اسماعیل قلی‌زاده از سپاهان به این اردو دعوت شده‌اند.

این اردو از امروز  تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شهرستان کرج برگزار می‌شود که بازیکنان باید با همراه داشتن کارت ملی و بیمه ورزشی خود را به کادر فنی معرفی کنند.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی