Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:10:00 GMT

۱۱۴ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم خانگی اردبیل

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۵۶۷۰

۱۱۴ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم خانگی اردبیل

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم علایی در تشریح عملکرد ۶ ماهه اول سال جاری این اداره کل در حوزه نظارت بر کنترل نصب و اصالت رتبه‌های مندرج بر روی برچسب انرژی اظهار کرد: تعداد ۱۱۴ مورد بازرسی از مراکز عرضه لوازم خانگی توسط کارشناسان اداره کل و بازرسان شرکت‌های خصوصی تأیید صلاحیت شده انجام گرفته است.

وی گفت: یکی از الزامات سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه تجهیزات انرژی‌بر خانگی از جمله یخچال، کولرآبی، اجاق گاز، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و سایر محصولات نصب برچسب انرژی روی این محصولات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان در ادامه یادآور شد: در جریان این بازرسی‌ها، علاوه بر موارد مطابق با برچسب انرژی، ۱۱ مورد جعل رتبه انرژی، ۴ مورد عدم الصاق برچسب انرژی شناسایی شده و پس از انجام بازرسی‌ها و تأیید تخلف، بر اساس مقررات جاری سازمان، ضمن اطلاع رسانی مراتب به اداره کل استاندارد استان محل تولید فرآورده، از فروشندگان تعهد جمع آوری نیز گرفته شده است.

علایی گفت: در این زمینه میزان تحقق عملکرد اداره کل نسبت به برنامه ابلاغی سال ۱۴۰۰، ۹۴ درصد بوده است.

مدیر کل استاندارد اردبیل به مصرف کنندگان لوازم خانگی برقی توصیه کرد: در هنگام خرید حتماً به برچسب انرژی و رده آن توجه ویژه کنند، زیرا خرید و استفاده از کالاهایی با رتبه‌های انرژی پایین، افزایش هزینه‌های برق مصرفی را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین به مردم توصیه کرد در هنگام خرید محصولات خانگی برقی با ارسال کد ۱۰ رقمی درج شده زیر علامت استاندارد بر روی برچسب انرژی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به صورت رایگان از اصالت برچسب انرژی اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 5339384

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل استاندارد اردبیل اردبیل استاندارد اجباری ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین آمار کرونا خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه کرمانشاه گرگان ایلام عکس استانها اردبیل واکسن کرونا برچسب انرژی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری طلای ابشده با پک های جدید و استاندارد

نگران شیوه های جدید کلاه برداری با طلای ابشده نباشید. سرمایه گذاری طلای ابشده با پک های جدید و استاندارد. - اخبار بازار -

بورس طلای ابشده زربد گلدن ارت (خانی )

زربد چیست؟

پلمپ هوشمند فوق امن زربد

پلمپ امنیتی هوشمند زربد، نوعی پلمپ برای انواع سکه‌های بهار آزادی، شمش و پلاک‌های طلا با تکنولوژی کارت ملی است که محصول به صورت فیزیکی در قسمت وسط آن جانمایی شده است.

با توجه به ماهیت الکترونیکی حساس و پیچیده آن، مراحل تولید این کارت و پلمپ محصول درون آن صرفا در محل چاپخانه امنیتی و محافظت شده (محل تولید کارت‌های ملی) انجام می‌شود.

علمیات صدور پلمپ‌های زربد، شامل امضای دیجیتال گواهی تضمین اصالت محصول توسط صرافی و شرکت زربد و ثبت آن در بلاکچین است.

طبق قانون مصوب مجلس، امضای دیجیتال تایید شده توسط وزارت صمت، معتبر و در مراجع قضایی قابل استناد است.

اصلی‌ترین ویژگی فناوری بلاکچین، تضمین عدم دستکاری در اطلاعات تاریخچه‌ای است. در سامانه زربد با استفاده از این تکنولوژی و ثبت و صدور محصول پلمپ شده در دفتر کل توزیع شده و عمومی بلاکچین، شفافیت و عدم دستکاری در تاریخچه صدور سکه‌ها تضمین می‌شود

بورس سکه و طلای ابشده زربد گلدن ارت

طلای ابشده زربد گلدن ارت ( خانی )

طلا همواره در شرایط اقتصاد تورمی مورد توجه کارشناسان بوده است. طلای آب شده زربد در پک امنیتی گلدن ارت یکی از اقسام خرید طلای آب شده در قالب شمش میباشد که امنیت و کارمزد پائین از دو ویژگی اصلی خرید طلا است.

طلای ابشده زربد با پک امنیتی و ضد جعل

گلدن ارت

طلای آب شده زربد گلدن ارت یکی از مسکوکات طلا میباشد که دو ویژگی اصلی دارد. یکی کارمزد پائین و دیگری اصالت و ضمانت طلای آب شده خریداری شده. مظنه طلای آب شده مبنای قیمت گذاری در طلای آب شده میباشد.

طلای آبشده از ذوب کردن طلای متفرقه به دست می‌آید. طلای متفرقه همان طلای دست دوم و طلای شکسته‌ای است که به دلیل غیر قابل استفاده بودن به طلا فروشان فروخته شده است. طلافروش برای اینکه طلای متفرقه را به چرخه تولید برگرداند، آن را به کارگاه های مخصوصی می‌فرستند. و طلای دست دوم در کارگاه، در کوره های ریخته گری مخصوص طلا و جواهر ذوب میشود.

ابعاد طلای آبشده قالبا به صورت مفتول است زیرا در این حالت برای جابجایی و استفاده مجدد شرایط آسان تری را فراهم میکند. طلای آب شده برای سرمایه گذاری همواره مورد توجه خریداران بوده است که مشکل اصلی طلای آب شده ، احتمال بالای تقلب در آن است.

مزایای خرید طلای آبشده

با بالاتر رفتن ارزش طلا، سرمایه گذاران ترجیح می‌دهند سرمایه خود را وارد بازار طلا کنند تا از سرمایه خودشان محافظت کنند و همچنین بعد از مدتی آنرا افزایش دهند به همین دلیل تمایل به خرید طلای بدون کارمزد و یا با کارمزد بسیار کم دارند ، که در بازار طلای آبشده به طلای بدون کارمزد معروف است ، خرید طلای آبشده با کارمزد پایین مزایایی دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

طلا فروش ها برای خرید و فروش مصنوعات طلا ، مبالغی به عنوان حق ضرب ، مالیات و اجرت ساخت و هچنین مالیات دریافت میکنند . اما در خرید طلای آب شده از شما، هیچ کدام از این مبالغ دریافت نمی‌شود.

خرید مصنوعات طلا به دلیل پرداخت کارمزدهای تقریباً زیاد، انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاری‌ نیست. مگر اینکه بخواهید از زیبایی‌های طلا لذت ببرید و کمی از آن را سرمایه‌گذاری کنید. بیشتر سرمایه گذاران بزرگ به دلیل انکه برای خرید طلای آبشده هیچ مالیات بر ارزش افزوده ای پرداخت نمیکنند و تنها مقداری سود مغازه دار بر مبلغ خرید اضافه میشود تمایل زیادی به خرید طلای آبشده دارند ، درست است که طلای آبشده کارمزد و مالیات ندارد اما امکان تقلب در آن بسیار بالا است زیرا هیچگونه عیاری روی طلای آبشده ضرب نشده است و تنها انگ دارد که اطلاعات انگ طلای ابشده نیز پس از مدتی از روی سامانه پاک میشود، به همین دلیل برای خرید طلای آبشده باید بسیار دقت داشت که طلای ابشده را حتما از فروشندگان معتبر و با اصالت خرید تا از اعتبار و اصالت طلای آبشده خریداری شده اطمینان کافی داشته باشید.

قیمت طلای آب شده و کارمزد پائین آن همواره تمایز خرید نسبت به سایر مسکوکات طلا بوده است.

 

بورس سکه گلدن ارت

قیمت طلای آب شده را با پائین ترین مظنه بازار اطلاع رسانی میکند. مظنه آب شده همواره مبنای محاسبات قیمت برای طلای آب شده بوده است.

نکته‌ی مهم دیگر در طلای آبشده فروش طلای آبشده است، در فروش طلای آبشده باید دقت داشته باشید که به قیمت روز طلا آنرا به فروش برسانید و همچنین دقت کنید که طلای ابشده هیچ نوشته و یا فاکتوری ندارد و اگر تقلبی باشد و یا عیار اصلی ان پایین تر از عیار گفته شده توسط فروشنده باشد هیچ راهی برای اثبات آن وجود ندارد. بنابراین در خرید ان دقّت لازم را داشته باشید به سمت سکه، شمش‌ طلا و طلای آبشده می‌روند. طلای آب شده به دلیل قیمت پایین‌تری که دارد، افراد زیادی را به خود جذب کرده است

بورس سکه گلدن ارت

پک امنیتی و ضد جعل

خرید طلای ابشده در عین حال که میتواند سود خوبی برای سرمایه گذار داشته باشد ، از آنجایی که عیار آن مشخص نیست و اطلاعات آن نیز از روی سامانه بعد از مدتی حذف میشود و ریسک خرید طلای تقلبی و یا با عیار پایین را بسیار بالا میبرد. خرید طلای آب شده گلدن ارت با پک امنیتی زربد ضامن اصالت طلای آب شده است.

به همین دلیل سرمایه گذار علاوه بر دقت کردن به این نکته که طلای ابشده را حتما از فروشندان معتبر خریداری کند باید توجه داشته باشد که بهترین روش خرید طلای ابشده، خرید طلای آبشده در پک امنیتی و ضد جعل هستند که غیر قابیلت جعل را از بین میبرد و همچنین با خرید طلای آبشده در پک های امنیتی عیار طلای آبشده و کد اتحادیه روی پک امنیتی ای که طلای آبشده داخل آن قرار گرفته است هک شده است. این موضوع احتمال تقلبی بودن طلای آبشده خریداری شده را به صفر میرساند.

 

ادرس، تلفن، سایت و ادرس پیج اینستاگرام بورس سکه گلدن ارت

پیج رسمی بورس سکه گلدن ارت:

https://instagram.com/goldenartkaraj

وب سایت:

www.GoldenArt1.com

شماره تماس ها:

02632570013

02632570014

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری طلای ابشده با پک های جدید و استاندارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت