Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیر بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۲۲ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۷۸ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات این منطقه در هفته منتهی به ۵ آبان، اظهار کرد: در این مدت ۸۹ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۵۵ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارزش ریالی معاملات انجام‌شده، افزود: مجموع ارزش معاملات بورس منطقه زنجان در هفته گذشته بیش از ۹۳۶ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۶۲ هزار ریال بود.

این مسئول تصریح کرد: ارزش سهام خریداری‌ شده طی این مدت بیش از ۲۰۳ میلیارد و ۶۹۸ میلیون و ۷۲۱ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۷۳۲ میلیارد و ۹۶۴ میلیون و ۳۴۱ هزار ریال بود.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان تصریح کرد: ۲۲ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۷۸ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت و این معاملات توسط ۲۳ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

نجفی با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته ماقبل (۲۴ تا ۲۸ مهر)، خاطرنشان کرد: در این مدت در مجموع ۶۹ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۷۱۹ سهم و حق تقدم سهام به ارزش بیش از ۹۵۳ میلیارد و ۳۱ میلیون و ۱۶۷ هزار ریال در این منطقه، معامله شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان بورس بورس منطقه هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند

سید اسماعیل موسوی گفت: بهروز اسکندری از پاکبانان شهرداری منطقه ۲ در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت جاری مشغول فعالیت بود که کیف پول حاوی مدارک معتبر شناسایی و مقادیری دلار را پیدا می کند.

وی اضافه کرد: بلافاصله با مدیر خود تماس گرفته و ماجرا را اطلاع می دهد، سپس با بررسی های به عمل آمده شماره شهروند زنجانی را با دشواری هایی پیدا کرده و کیف را با تمامی محتویات در حضور مسئوولین مربوطه منطقه ۲ به صاحب آن باز می گرداند.

این مسوول ادامه داد: این اقدام شایسته گویای جاری بودن خصلت های نیک امانتداری و پاکدستی در میان زنجانی ها بوده و این کار پاکبان امانتدار و درستکار موجب افتخار هم استانی ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳