Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم تحلیف ۱۰۰۰ نفر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی مقطع متوسطه دوم با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) و مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار سید‌هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع) در آئین تحلیف هزار نفر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی مقطع متوسطه دوم اظهار داشت: شخصیت‎‌های برجسته‌ای چون شهیدان محمدحسین فهمیده و بهنام محمدی هرچند الگوهای تراز نسل خود بودند اما برای رسیدن به این الگو فاصله‌ای نداریم و این شهیدان دست‎ یافتنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش‌آموزان در دوران مبارزات سیاسی علیه رژیم ستم‌شاهی هرگز محدود به محدودیت‎‌های سنی خود نشدند و عرصه را چنان برای رژیم طاغوت تنگ کردند که شاهد کشتار این نوجوانان در 13 آبان 1357 بودیم همچنین در دوران دفاع‌مقدس دانش‌آموزان با تقدیم هزاران شهید به اسلام و انقلاب، کارنامه درخشانی از مجاهدت و ایثارگری را از خود به ‎جا گذاشتند.

سردار غیاثی به عنوان فرمانده سپاه امام رضا(ع) منصوب شد‌سردار سلامی: اقدامات ناجا نویدبخش پلیس تراز انقلاب اسلامی استسردار سلامی:‌ نیروی دریایی سپاه به موشک های کروز 2000 کیلومتری مجهز خواهد شد

سردار غیاثی تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام هیچ حکومتی بیش از یک دهه پا برجا نبوده و ما باید افتخار کنیم که با استواری 42 سال است دستاوردهای انقلابی را حفظ می‌کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا‌(ع) خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن از طریق  جنگ رسانه‌ای و فرهنگی، سنگرهای ما در مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی را هدف قرار داده و به‌دنبال تسخیر دل‎‌های نوجوانان و جوانان ماست تا حب اسلام، قرآن و اهل‌بیت‌(ع) را از آن‌ها دور و شخصیت‌های کاذب و جعلی خود را جایگزین آن‌ها کند بنابراین ما باید هوشیارتر از همیشه باشیم و شهدا و ائمه‌اطهار(ع) را به عنوان الگوی جوانان معرفی کنیم.

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی