Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، آئین پایانی ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان روز یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ در سالن همایش‌های رازی و با حضور حداقلی نفرات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

در ششمین دوره جشنواره سلامت روان که در سه بخش با موضوع آزاد، موضوع سلامت روان و موضوع کووید ۱۹ (کرونا) برگزار شد، ۳۰ هزار اثر از ۴ هزار عکاس از ۸۲ کشور جهان (۵۸ درصد عکاسان خارجی و ۴۲ درصد عکاسان ایرانی) به دبیرخانه جشنواره رسید و از سوی یک هیأت داوری بین‌المللی ارزیابی و داوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومن نرو از لوگزامبورگ رئیس پاتروناژ سرویس فیاپ، کریستف هاملمان از آلمان نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، احمد البوسعیدی از عمان رئیس PSO، خالد سعید از پاکستان مشاور سلامت روان و اعتیاد در EMRO، احمد حاجبی مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، محمدرضا چای‌فروش، مسعود زنده روح کرمانی و حمیدرضا بازرگانی آثار ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان را در سه بخش داوری کردند.

در این جشنواره پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان به عنوان رئیس جشنواره، محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان به عنوان دبیر جشنواره و علی سامعی نماینده فیاپ در ایران به عنوان مدیر هنری و مدیر بخش بین الملل حضور دارند.

ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی موضوعات روان‌شناختی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

علاقه‎مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.mentalhealthexhibition.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5339401

منبع: مهر

کلیدواژه: عکاسی جشنواره عکس فیاپ دانشگاه علوم پزشکی زنجان برنامه تلویزیونی تئاتر ایران فیلم کوتاه سریال ایرانی نقاشی کارگردان تئاتر موزه هنرهای معاصر تهران انیمیشن ایران درودی فیلم سینمایی آلبوم موسیقی حضور هنر ایران در جهان جشنواره فیلم فجر تماشاخانه ایرانشهر ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از پیشگیری ۴۰ درصدی پوسیدگی دندان دانش‌آموزان با ماده وارنیش فلوراید خبر داد.

حامد جز جلالیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به انجام طرح کشوری فلورایدتراپی دانش‌آموزان در سطح مدارس تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: با تامین ۶۳ هزار وارنیش فلوراید برای دانش‌آموزان ابتدایی ۶ تا ۱۲سال این طرح در سطح مدارس تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور آغاز شده است.

وی بیان کرد: با تامین و دریافت وارنیش فلوراید از وزارت متبوع، توزیع وارنیش در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت چهار شهرستان (نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه) تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور آغاز شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور  ادامه داد: این طرح به صورت رسمی از هفته اول اردیبهشت‌ماه تمامی بهورزان و مراقبین سلامت با مراجعه به مدارس و با نظارت مستقیم تمامی مراقبین ناظر مراکز و حضور دندانپزشک مراکز خدمات جامع سلامت در مدارس تحت پوشش به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: هدف از طرح وارنیش فلورایدتراپی دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان به دانش‌آموزان، معاینات مستمر دندانپزشکی و کاهش ۴۰ درصدی پوسیدگی‌ دندان دانش‌آموزان توسط ماده وارنیش فلوراید است.

دو واکسن به برنامه واکسیناسیون متداول کودکان در نیشابور اضافه می‌شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در ادامه اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته جهانی ایمن‌سازی ۲۴ تا ۳۰ آوریل مصادف با ۵ لغایت ۱۱ اردیبهشت‌ماه دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس به برنامه واکسیناسیون متداول کشوری کودکان اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه واکسن پنوموکوک به شکل تزریقی و واکسن روتا به صورت خوراکی است، ادامه داد: واکسن پنوموکوک مهمترین راه پیشگیری از بیماری های عفونی ناشی از این میکروب از جمله عفونت ریه، عفونت مغزی یا مننژیت، عفونت گوش، قلب، خون، استخوان و سینوزیت است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اذعان کرد: سالیانه از حدود ۵۰ هزار عفونت‌ شدید پنوموکوکی با تزریق واکسن پنوموکوک پیشگیری می‌شود که کاهش مصرف آنتی بیوتیک و کاهش بروز  مقاومت آنتی بیوتیکی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه کمیته کشوری ایمن‌سازی این واکسن در سنین ۲ ، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود در خصوص واکسن روتا گفت: واکسن روتاویروس نیز که از اسهال‌های شایع در کودکان پیشگیری می‌کند  به صورت خوراکی در سه نوبت ۲، ۴ و ۶ ماهگی مصرف می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس