Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه قطری از احمال برکناری چند سرمربی شاغل در لیگ ستارگان قطر از جمله وینفرد شفر خبر داد

روزنامه العرب قطر در گزارشی به بررسی احتمال ایجاد تغییرات در کادر مربیگری برخی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ ستارگان این کشور پرداخته است.

به گزارش طرفداری، در گزارش روزنامه العرب قطر آمده است: «روند تغییرات مربیان در فصل جدید با توجه به نتایج ضعیف برخی از تیم‌ها خیلی زود آغاز شد و در نخستین گام زی ریکاردوی برزیلی سرمربی القطر برکنار شد تا نخستین قربانی فصل جدید لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از او هموطنش سرجیو فاریاس سرمربی ام صلال هم کنار رفت تا به‌عنوان دومین مربی اخراجی لیگ قطر در این فصل معرفی شود، اما این پایان تغییرات روی نیمکت تیم‌ها نخواهد بود.

نشانه‌ها حاکی از این است که طوفان تغییرات مربیان به نیمکت‌های دیگری هم می‌رسد، خصوصاً تیم‌های حاضر در جایگاه‌های هشتم، دهم، یازدهم و دوازدهم جدول. مربیان چهار تیم دیگر خطر را احساس می‌کنند و می‌دانند که در آستانه برکناری قرار دارند. نیبوشا سرمربی الاهلی (که کنعانی‌زادگان را در اختیار دارد)، وینفرد شفر سرمربی الخور و هشام جدران سرمربی الشمال تحت فشار شدیدی قرار دارند و به نظر می‌رسد یکی از آنها احتمالاً در هفته هشتم قربانی بعدی خواهد بود.

در همین حال سامی الطرابلسی سرمربی السیلیه (که رامین رضاییان را در اختیار دارد) هم فشار زیادی را تجربه می‌کند. خصوصاً در شرایطی که تیمش در قعر جدول قرار گرفته و مسئولان باشگاه در شرایطی به او اعتماد خواهند کرد که بتواند تیم را از این وضعیت خارج کند.

نیبوشا و الاهلی با وجود عملکرد موفق در فصل گذشته در این فصل هیچ پیروزی در هفت بازی گذشته به دست نیاورده‌اند. این تیم همچنین با چهار گل زده ضعیف‌ترین خط حمله این فصل لیگ قطر را در اختیار دارد.

شفر سرمربی الخور هم در آستانه برکناری قرار دارد، خصوصاً بعد از شکست سنگین مقابل الغرافه با دریافت پنج گل و در حالی که هیچ پیروزی در این فصل نداشته است و تیمش یکی از گزینه‌های سقوط به شمار می‌رود. این مربیان اگر نتوانند در هفته پیش رو شرایط را تغییر بدهند و پیروزی به دست بیاورند قربانی بعدی لیگ قطر در این فصل خواهند بود.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا / سپاهان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان نام اصلی پرسپولیس، پرسه پولیس بود 0 گل و 0 پاس گل در 5 بازی؛ بدترین شروع دوران حرفه ای لیونل مسی در رقابت های لیگ پست رونالدو در مورد دو قلوهای جدید خود، رکورد تعداد لایک در اینستاگرام را شکست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان

لوپتگی شانس خوبی برای حضور روی نیمکت روسونری دارد

طرفداری | خولین لوپتگی، سرمربی اسپانیایی احتمالا سرمربی میلان می شود. 

به گزارش لوکا بیانکین از گاتزتا دلو اسپورت، خولین لوپتگی گزینه اصلی و محبوب سران میلان برای هدایت این تیم به حساب می آید. تماس های روسونری با لوپتگی مداوم است و سران باشگاه ایتالیایی نگرش او در مذاکرات را دوست داشته‌اند.

میلان به دنبال گزینه‌ای است که با جوانان خوب کار کند و بدون تحمیل کردن دیدگاه خود در نقل و انتقالات، در تصمیمات سهیم باشد. لوپتگی ویژگی های مدنظر میلان را دارد و او با وجود داشتن پیشنهادی بهتر از وست هم، اولویت خود را به روسونری داده است. هنوز خبری از توافق نهایی بین طرفین نیست اما سرمربی 57 ساله اسپانیایی از سایر گزینه ها مثل پائولو فونسکا، دومنیکو تدسکو و مارک فن بومل شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت به عنوان جانشین استفانو پیولی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!