Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کوشکی هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: توافق باشگاه پیکان با تیم فوتبال امید این بود که برای مسابقات تیم زیر ۲۳ سال به تاجیکستان نروم. - اخبار ورزشی -

علیرضا کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم حضورش در تیم فوتبال امید، گفت: واقعیت این است که باشگاه پیکان و تیم امید توافقی با هم انجام دادند که دو بازیکن از تیم ما در تاجیکستان حاضر شوند و من در ایران بمانم تا در بازی‌های پیکان در لیگ برتر به میدان بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی کشورش بازی کند، اما من تابع تصمیم باشگاه و تیم امید بودم و در نهایت در ایران ماندم.

هافبک تیم فوتبال پیکان که در بازی قبلی تیمش مقابل هوادار از زمین مسابقه اخراج شد در این مورد اظهار داشت: در صحنه اول که کارت زرد گرفتم، حرف بدی به داور نزدم و در صحنه دوم هم خطایی مرتکب شدم که از بازیکن حریف نیز عذرخواهی کردم، اما داور اخراجم کرد که فکر می‌کنم تصمیم او سختگیرانه بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پیکان در سال‌های اخیر هدفش این بوده است که در میانه های جدول قرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: پیکان باشگاهی است که بازیکن می‌سازد و بیشتر به نفرات جوان میدان می‌دهد. در سال‌های گذشته فوتبالیست‌های زیادی از پیکان به تیم‌های دیگر معرفی شده‌اند. با این حال پیکان امسال یک فصل متفاوت را رقم می‌زند و امیدوارم بهترین نتایج ممکن را بگیریم.

کوشکی درباره کار کردن با مجتبی حسینی گفت: کار کردن با آقا مجتبی بسیار لذت‌بخش است و این مربی از لحاظ فنی توانایی‌های بالایی دارد. ما امیدواریم که بتوانیم با راهنمایی‌های این مربی شرایط خوبی را در این فصل هم رقم بزنیم.

محمدی: پیکان به دستاوردهای بیشتر از فصل قبل می‌اندیشد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران پیکان تهران تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال دختران ایران، آخرین دیدار خود در تورنمنت جوانان کافا را برابر قرقیزستان برگزار کرد و به تساوی یک بر یک دست یافت و در نهایت با سه پیروزی و یک تساوی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت. در این دیدار، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ برای ایران گلزنی کرد.

تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پیش از این برابر تیم‌های تاجیکستان با حساب پنج بر صفر، ازبکستان با حساب چهار بر دو و مقابل ترکمنستان با حساب هفت بر صفر به برتری دست یافته بودند و پس از تساوی مقابل قرقیزستان، با ۱۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسیدند.

رقابت‌های زیر ۱۸ سال فوتبال دختران کافا ۲۰۲۴ با حضور تیم‌های ترکمنستان، تاجیکستان، ایران، ازبکستان و قرقیزستان، طی روز‌های دوم تا نهم اردیبهشت به میزبانی تاجیکستان و در شهر دوشنبه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد