Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در مورد انتقادات اخیر از سبک زندگی‌اش واکنش نشان داد و تاکید کرد که اگر بازیکن خوبی نبود، نمی‌توانست در چنین تیمی بازی کند.

به گزارش مشرق، نیمار ستاره ۲۹ ساله برزیلی به خاطر سبک و استایل زندگی‌اش و همچنین حرکاتش در خارج از زمین فوتبال، همیشه زیر ذره بین خبرنگاران و رسانه‌ها قرار داشته و خیلی‌ها دلیل افت اخیر او در پاری‌سن‌ژرمن را همین نوع زندگی او می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود نیمار چنین نظری ندارد و تاکید کرد که در خصوص هدفش با پاری‌سن‌ژرمن بسیار مصمم است. او در این رابطه گفت: «اگر درباره فوتبال جدی نبودم، نمی‌توانستم در چنین سطح بالایی بازی کنم. اگر تعطیلی و یا زمان خالی داشته باشم، به بیرون خواهم رفت و زمانی را با دوستانم سپری خواهم کرد. مردم باید مرا در زمین قضاوت کنند. زندگی من، به خودم مربوط است و نباید مرا قضاوت کنند. من فوتبال را دوست دارم و بازی کردن آن، کار مورد علاقه من زندگی است. می‌خواهم به عنوان یکی از بازیکنان قابل اعتماد و درست از من نام برده شود.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان نیمار پاری سن ژرمن سبک زندگی زندگی شخصی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)

شاگردان لوئیز انریکه پیش از جدال حساس مقابل دورتموند از یک شکست خانگی در لحظات پایانی بازی فرار کردند.

دانلود (78MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!