Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:48:10 GMT

کشف محموله ۴۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۶۵۱۷

کشف محموله ۴۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف محموله قاچاق ۱۴۶هزار انواع بلوریجات در جنوب پایتخت خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت:‌مدتی قبل ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از قاچاق یک محموله شیشه و بلور به تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات اخذ شد.  

وی با اشاره به رد زنی محموله قاچاق در تهران گفت:‌ماموران با شناسایی محل تخلیه این بار قاچاق اقدام به حضور در محل در کمربندی دوم تهران کرده و در طی عملیاتی این بار قاچاق را را کشف و ضبط کردند.  

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی انجام شده بیش از ۱۴۶ هزار عدد انواع بلوریجات قاچاق کشف و ضبط شد، گفت:‌در جریان بررسی‌ها مشخص شد که اقلام مکشوفه هیچگونه اسناد ثبت و پذیرش در سامانه انبارها را نیز ندارند و بارنامه آن نیز مربوط به لوازم شوینده است. همچنین استاد گمرکی ارائه شده از نظر زمانی دارای مغایرت و مربوط به سال‌های قبل بود.

وی با بیان اینکه این اقلام قاچاق از کشور امارات بارگیری شده بود، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را بالغ بر چهل میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی تهران تهران امارات قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از مسدودسازی ۴۳۴ تارنمای فعال در حوزه جرائم اقتصادی در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی پلیس امنیت اقتصادی در فضای مجازی گفت:‌ این اقدامات با هدف مبارزه با  قاچاق  وجرائم اقتصادی انجام شده و در جریان طی یک ماه گذشته بیش از ۲۵۶۰ نفر ساعت پایش، کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی‌جویی جرائم اقتصادی ، کالای قاچاق و جرائم گمرکی  انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام امور این بخش مربوط به کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی بوده است، گفت: در این مدت با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال ۳۰۶ تارنمای فعال در حوزه اقتصادی و اقدامات مربوط به امور گمرکی رصد شدند که از این تعداد تخلف ۱۲۸ تارنما در حوزه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و جرائم گمرکی محرز و این تارنماها مسدود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد ۲۲۸ تارنما و صفحه فعال پیرامون پدیده قاچاق گفت: این صفحات اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و ماهواره‌ای، قطعات و لوازم یدکی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، پوشاک و البسه قاچاق کرده بودند که از فعالیت این‌ها نیز جلوگیری شد.

به گفته رحیمی در یک ماه اخیر گذشته ۷۸ تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به اخلال در بازار ارز،  قمار و پولشویی، فروش داروهای غیر مجاز کرده بودند، نیز مورد شناسایی قرار گرفته و از فعالیت آنها هم جلوگیری شد. همچنین به منظور پیشگیری از وقوع برخی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری شش نفر از مدیران صرافی‌های که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آنها مطرح شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می شود، گفت: به منظور مقابله با اخلال گران اقتصادی در فضای سایبری ۲۴ پرونده قضایی برای  گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و ۲۷ نفر از مجرمین  فعال در حوزه قاچاق و جرائم اقتصادی نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان