Web Analytics Made Easy - Statcounter

امور مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان توسط قائم‌مقام این باشگاه دنبال می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از کناره‌گیری محمد نظری از مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان، امور نفتی‌ها زیر نظر ابوذر شجاعی قائم‌مقام باشگاه نفت اداره می‌شود.

شجاعی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: من به‌عنوان قائم‌مقام باشگاه فعالیت می‌کنم و هنوز تصمیمی برای انتخاب سرپرست یا مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظر تصمیمات مجموعه وزارت نفت برای باشگاه هستیم.

نظری: برخی‌ها در نفت مسجدسلیمان کارشکنی می‌کنند، نمی‌توانم ادامه بدهم

خبر دیگر از نفت مسجدسلیمان این است که محمد طیبی همراه سایر اعضای تیم، به مشهد سفر نکرده و همین موضوع، زمزمه‌ها را درخصوص احتمال جدایی او افزایش داده است. طیبی در زمان سرمربیگری سیداکبر پورموسوی در نفت مسجدسلیمان، قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد.

نفت از ساعت 18 امروز (شنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال، میهمان پدیده خراسان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان قائم مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته به دستور وزیر امور خارجه و با مسؤولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌الملل برگزار شد و امسال نیز دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهر مشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست در مشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین حضور مؤسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه مؤسسات و تشکل‌های مردمی در اقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 6088522

دیگر خبرها

  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش