Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می شود که در حساس ترین بازی ها استقلال تهران از ساعت ۱۸ به مصاف تراکتور تبریز می رود و سپاهان اصفهان هم رو در روی هوادار قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده مشهد با نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان با فجر شهید سپاسی هم دیگر بازی های امروز را برگزار می کنند.

مسابقات لیگ جزیره انگلیس امروز با برگزاری ۷ دیدار وارد هفته دهم می شود که در مهم ترین بازی های امروز لیورپول به مصاف برایتون می رود و منچستر یونایتد هم رو در روی تاتنهام قرار می گیرد.

در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی جهان امروز تیم ملی کشورمان ۳ نماینده دارد. ابتدا میثم قشلاقی به مصاف چیاچونگ از چین تایپه می رود و اشکان رضایی و شاهین موسوی به ترتیب با نماینده های لیتوانی و گویانا مبارزه می کنند.

با اعلام سایت تاریخ و آمار فیفا امیر عابدزاده، دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان که در لیگ دسته اول اسپانیا بازی می کند به عنوان نامزد بهترین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

حذف جودوکاران ناشنوای ایران از رقابت‌های قهرمانی جهان در فرانسه

در دومین روز از مسابقات قهرمانی جهان جودوی ناشنوایان که در فرانسه در حال برگزاری است، جودوکاران کشورمان با شکست برابر حریفان خود از کسب مدال باز ماندند.

هفته دهم مسابقات لیگ برتر پرتغال امشب برگزار می شود که در یکی از مهم ترین بازی ها پورتو به مصاف بوآویستا می رود. از نکات جالب این مسابقه می توان به تقابل مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند، ۲ ملی پوش کشورمان اشاره کرد.

یک سایت لبنانی امروز در تازه ترین خبر خود اعلام کرد با وجود تلاش فدراسیون فوتبال لبنان برای حضور تماشاگران در بازی با ایران، این تلاش‌ها بی نتیجه بوده اند و با تصمیم فیفا، مسابقه ۲ تیم در ورزشگاه خالی برگزار می‌شود. دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی روز ۲۰ آبان ماه در ورزشگاه صیدای لبنان انجام خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پادکست ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال

به گزارش تابناک، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
 

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم