Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@03:40:25 GMT

10 اردو در دستورکار وکیلی و نوجوانان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۶۷۹۷

10 اردو در دستورکار وکیلی و نوجوانان

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر درخصوص برنامه آماده‌سازی این تیم، گفت: برنامه‌ریزی کردیم که تا پایان سال جاری 10 مرحله اردوی آماده‌سازی برگزار کنیم.

به گزارش برنا، مرحله دوم اردوی گزینشی تیم ملی والیبال نوجوانان با حضور 204 بازیکن در پست‌های مختلف لیبرو (20)، پشت خط‌ زن (22)، پاسور (39)، دریافت‌کننده قدرتی (84) و دفاع‌کننده سرعتی (39) از 20 مهر تا 5 آبان در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد وکیلی با اشاره به پایان یافتن مرحله دوم اردوی گزینشی، گفت: 16 روز بدون تعطیلات صبح و عصر به مدت هفت ساعت کار در طول روز، به تمرین و انتخاب بازیکنان پرداختیم. درنهایت 30 نفر برای حضور در نخستین اردوی رسمی انتخاب شدند. این بازیکنان از دوشنبه دهم آبان‌ماه تمرینات خود را آغاز می‌کنند و تا 23 آبان در اردوی تهران حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان با بیان برنامه‌های آینده تیم، افزود: در مرحله بعدی اردو، برنامه‌هایمان ثابت خواهد شد و بیشترین تمرکز را روی آماده‌سازی جسمانی، بهبود و بالابردن سطح کیفی و تکنیکی بازیکنان خواهیم داشت.

وکیلی درخصوص کادرفنی تیم ملی نوجوانان هم گفت: در حال حاضر سه همکار دارم. حسین دوجی (از گلستان)، حسام نائیجی (از مازندران) و یاشار جوادی (از ارومیه) به عنوان مربیان بنده را همراهی می‌کنند. ضمن این‌که حسین سلیمانی به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که تا پایان امسال 10 مرحله اردوی آماده‌سازی برگزار کنیم تا کم‌کم ترکیب تیمی‌ خود را در 5 الی 6 ماه آینده شکل دهیم و به کارهای تاکتیکی برسیم. فعلا بر مبنای تمرینات تکنیکی و آماده‌سازی بدنی در دو بخش تمرین با وزنه و هوازی کارمان را دنبال می‌کنیم.

نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر از 10 تا 23 آبان با حضور 30 بازیکن در کمپ فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران در سال 1401 میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا (2022) است و تیم ملی نوجوانان ایران خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال تعطیلات ساعت کار اسلامی ایران آسیا ایران والیبال تیم ملی والیبال نوجوانان آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی با حضور ۲۹ ورزشکار منتخب از امروز در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان کشورمان خود را برای حضور موفق در رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان که قرار است شهریور ماه امسال به میزبانی "هندوستان" برگزار شود، آماده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج