Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:30:32 GMT

کشف ۴ میلیارد تومانی لیوان و استکان بلوری قاچاق

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۶۹۹۹

کشف ۴ میلیارد تومانی لیوان و استکان بلوری قاچاق

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 146 هزار عدد انواع بلوریجات قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی اطلاع از تخلیه بار قاچاق در محدوده کمربندی دوم تهران، مامورین به سرعت به محل اعزام شده و طی عملیات منسجم در پی رصد اطلاعاتی نامحسوس موفق به کشف مقادیر زیادی بلوریجات قاچاق شدند که در بررسی اولیه انجام شده مشخص شد کالاها فاقد اسناد ثبت و پذیرش در سامانه انبار ها بوده و بارنامه ارائه شده مربوط به لوازم شوینده و اسناد گمرکی نیز از نظر زمانی دارای مغایرت و مربوط به سال های گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت تصریح کرد: در ادامه تحقیقات متهمین دستگیر شده و طی شمارش صورت گرفته کالا ها شامل بیش از 146000 عدد لیوان و استکان بلوری محصول کشور امارات به ارزش ریالی 40 میلیارد ریال ضبط شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای مشکوک به قاچاق و یا احتکار شده با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت پلیس امنیت قاچاق کالای قاچاق احتکار استکان لیوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهي قاچاق در سيريک 

سرهنگ محمدرضا رستمي فرمانده انتظامي شهرستان سيريک گفت:مأموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي بونجي مهر شهرستان سيريک در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز ، حين کنترل و بازرسي خودروهاي عبوري محور جاسک –سيريک به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن يک  تن ماهي قاچاق کشف و در اين رابطه يک متهم و راننده خودرو را دستگير کردند.

سرهنگ رستمي ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي يک ميليارد ريال عنوان کرده و افزود : متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه