Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@10:18:26 GMT

خانه ۳۰ میلیاردی در سعادت آباد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۷۱۲۷

خانه ۳۰ میلیاردی در سعادت آباد

بررسی فایل‌های خرید و فروش املاک لوکس، از قیمت‌های عجیب و غریب برخی واحد‌های مسکونی حکایت دارد؛ تا جایی که برای خرید یک خانه باید هزینه‌ای چند ده میلیاردی کرد. مثلا خانه‌ای در منطقه سعادآباد که ۲۳۰ متر متراژ دارد، قیمتی بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان قیمت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، گزارش‌ها نشان می‌دهد که یک واحد مسکونی ۱۰۷ متری، نوساز در شهرک غرب ۱۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی این خانه، فول‌لاکچری در برج طبقات بالا با ویو عالی شهرک غرب عنوان شده است.

همچنین خانه‌ای دیگر در منطقه سعادت آباد که ۲۳۰ متر متراژ دارد، قیمتی بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد خانه‌ای دیگر در بلوار شهرداری سعادت‌آباد با ۱۲۱ متر متراژ، ۱۰ میلیارد تومان قیمت دارد.

در منطقه فرمانیه نیز یک واحد مسکونی ۱۴۶ متری نوساز به قیمت ۱۳ میلیارد تومان برای فروش گذاشته شده است.

بررسی فایل‌های فروش مسکن همچنین نشان می‌دهد که در منطقه سعادت‌آباد، یک خانه ۲۵۰ متری با ۵ سال ساخت ۳۰ میلیارد تومان قیمت دارد.

در منطقه پاسداران نیز یک آپارتمان ۳ خوابه با قیمتی در حدود ۱۰ و نیم میلیارد تومان فروخته می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مسکن لاکچری تومان قیمت میلیارد تومان سعادت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟