Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:36:22 GMT

تشریح جزییات عفو و تخفیف مجازات ۳۴۵۸ تن از محکومان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۷۱۵۵

تشریح جزییات عفو و تخفیف مجازات ۳۴۵۸ تن از محکومان

جزییات عفو و تخفیف مجازات ۳ هزار و ۴۵۸ تن از محکومان تشریح شد؛ بر اساس اعلام قوه قضائیه، ۷۶ محکوم امنیتی و ۱۰۰ اعدامی هم مورد عفو قرار گرفته‌ا‌ند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پس از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه مبنی بر عفو و تخفیف مجازات 3 هزار و 458 تن از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیرو‌های مسلح و تعزیرات حکومتی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، حسین نجفی دادیار دیوان عالی کشور و مدیرکل عفو و بخشودگی قوه قضائیه با تشریح جزییات این عفو گفت: 100 نفر از افراد دارای محکومیت اعدام و 76 محکوم امنیتی جزو عفوشدگان اخیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عفو و تخفیف 388 محکوم تعزیرات حکومتی با موافقت رهبر انقلاب

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندان زندان عفو و تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی

میثم روحی رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده قاچاق سه بشکه ۲۲۰ لیتری الکل صنعتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متهم راعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو الکل قاچاق را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟