Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس بیانیه رسمی منتشر شده از سوی دولت ایالتی اوتاراکندِ هند، از ۱۷ تا ۱۹ اکتبر در مجموع ۷۹ مورد مرگ به دلیل وقوع بلایای طبیعی ناشی از بارش باران های شدید در این ایالت گزارش شده است.

 ایالت اوتاراکند هند در ماه اکتبر شاهد بارش باران های بی وقفه بوده که منجر به آبگرفتگی جاده ها، رانش زمین و طغیان رودخانه ها شده و تعداد زیادی از افراد را نیز در نقاط مختلف این ایالت آواره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمارهای دولتی که روز جمعه منتشر شد، ۲۴ مورد مصدومیت و سه مورد مفقودی نیز از ۱۷ اکتبر تا ۱۹ اکتبر در این ایالت گزارش شده است.

بر اساس گزارش ها، بیشترین تعداد مرگ و میر مربوط به شهر "نینیتال" با ثبت ۳۵ مورد فوتی ناشی از وقوع بلایای طبیعی گزارش شده و پس از آن نیز منطقه "چمپاوات" در ایالت اوتاراکند بیشترین تعداد مرگ و میر را داشته است.

همچنین بارش شدید باران در اوتاراکند باعث ویرانی های گسترده ای در قالب رانش زمین، تخریب خانه ها و سیل شده که خسارات جانی و مالی در پی داشته به طوری که در مجموع ۲۳۲ خانه طی سه روز بارندگی شدید آسیب دیده است.

به گزارش ایسنا به نقل از آنی نیوز، پیش از این نیز پوشکار سینگ دامی، وزیر ارشد ایالت اوتاراکند اعلام کرد که حقوق ماه اکتبر خود را در جهت کمک به خسارت دیدگان ناشی از وقوع این بلایای طبیعی، اهدا خواهد کرد.

 



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ناصری، صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال، ۱۵۹۰ مترمربع از اراضی ملی گمرکان که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید آنها خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6098233

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را در نوار غزه نصب کرد
  • (ویدئو) سیل و فروریختن یک سد در جنوب برزیل